aantal vraagjes

• Arwie

Hallo!

Een aantal vraagjes m.b.t. onze vakantie die begint op zaterdag 8 juli.

**We komen aan luchthaven Barcelona, we moeten naar L'Escala

een huurauto staat klaar voor ons, hoe lang is het rijden?

Moeten we ook tol betalen?

Welke route?

**Zondags staat in de planning: PortLligat, Dali

we hebben gereserveerd

Hoe lang is het rijden per auto van L'Escala naar Cadaques?

Welke route?

Vervolgens willen we lopend van Cadaques naar PortLligat

Hoe lang is dat lopen en welke route?

We hebben een bungalow geboekt Unico, L'Escala

Heeft iemand ervaringen?

Verder alle info van harte welkom!!!

Tips……….

met vriendelijke groeten,

ARWIE

• Monique (Y/J/M)

Hopenlijk kan ik je vragen een beetje beantwoorden.

1. Barcelona Escala zal een uur rijden zijn, maar dat kun je op meer manieren doen. Je kunt de snelweg nemen, maar dan betaal je tol.

Je kunt ook heel goed de tolwegen omzeilen hoor, leuke route maar ietsjes langzamer. Koop een goede wegenkaart dan kom je er wel uit.

2. Als je naar Cadaques rijdt, rijd je een heel stuk door de bergen (ehh niet zo leuk als je hoogtevrees hebt ;-) )

Kan me niet zo goed meer herinneren hoe lang we er over deden, maar het zal ook wel een uur zijn geweest. De route…zoveel mogelijkheden zijn er nietmet die bergen.

3. Unico heeft veel huizen in Escala en ieder huis is dus wer anders. Kan je dus nu alleen vertellen dat Escala wel een heel leuk plaatsje is met een zeer druk bezochte markt op zondag.

Vind je de markt leuk? Kun je ook op vrijdagochtend naar Bisbal gaan. Bisbal staat bekend om zijn keramiek en is leuk om even doorheen te lopen.

Wil je even lekker een hapje eten? Dan zit er op het plein in Corca (met een haakje aan de 2e c, maar dat krijg ik niet) een heel leuk eetcafeetje.

Vanuit Bisbal ga je bij het stoplicht rechtsaf en dan rijd je al op een restaurantje af. Die bedoel ik niet, wel het restaurantje wat er links van zit.

Daar komen weinig toeristen.

Wat ik je nog meer kan aanraden?? Zoveel eigenlijk, het is leuk om een keer naar Besalu te rijden, Gerona te bekijken, de oude dorpjes te zien enz enz enz.

• Wieneke

Monique,

Dankjewel hoor

voor de geweldige info!

Hier kunnen wij wat mee!

Heel fijn.

Groetjes,

Wieneke

• Monique (Y/J/M)

Graag gedaan hoor, als je nog meer vragen hebt dan zie ik het wel.

• Jan

ç = enkel aanhalingsteken (naast de enter-toets) en dan c