treinverbinding barcelona-blanes

• Inge

Hallo Iedereen!

Ik kan niets wijs worden uit de website van de spaanse NS! Heeft er iemand ervaringen om met de trein te reizen vanuit barcelona airport naar Blanes?

Zo ja, hoe duur is het ongeveer? waar is het treinstation in barcelona en hoe lang duurt de transfer ongeveer?

alvast bedankt voor jullie reacties!

groetjes inge

• Marloes

Er gaat direct een trein van Blanes naar Barcelona, airport weet ik niet. Blanes heeft een eigen treinstation. Je kan verder met de bus naar bestemming, die overigens niet duur is.

De treinreis zelf vond ik erg mooi, langs kust.

• Inge

Weet iemand wel of er van barcelona airport en trein gaat naar blanes??

alvast bedankt!

groetjes Inge

• green

Vanaf het vliegveld kun je rechtstreeks de trein naar o.a. Blanes nemen.

• henny

De trein vertrekt van ht vliegveld, maar is dan nog een ondergrondse, pas na 3 stations (geloof ik) rijd hij boven de grond.

Treinen naar Blanes gaan ieder half uur!

Bij aankomst in Blanes staan er 2 bussen 1 naar Lloret en de andere naar Blanes.

Deze bussen leveren iedereen bij de hotels af.

Kaartje enkele reis,weet ik niet zeker hoeveel het kost, ik betaalde 8 euro voor een retourtje. De trein is in het spitsuur vreselijk druk (dan kan je dus niet zitten) als je tijd hebt wacht een uurtje. Rit duurt 1 1/2 uur.

• henk

gaat er een trein direct vanaf vliegveld naar blanes.ik kan me dat niet voorstellen als ik internet moet geloven.gr.h.slegers

• Paul

Ik word niet wijs uit die RENFE site in het spaans ….

Is er nou wel of niet een trein van BCN luchthaven naar Blanes en retour en ook 's ochtensvroeg en wat kost het.

Wie wel spaans spreekt mag me helpen, THANKS!!

• jaap

JA.. van BARCA airport gaan er om het half uur treinen naar blanes loret etc.. 100 % zeker weet ik dat…de vraag is alleen : gaat er ook een bus van blanes naar Barca airport terug?

thanks