Het weer in sept.

• Astrid

Hallo, wij willen begin september 2 weken naar Pineda de Mar. Aangezien ik nog nooit in Spanje ben geweest, vraag ik me af of het dan nog lekker weer is?

Groetjes!

• Eduardo

Hallo Astrid,

In September moet je het met het weer wel een beetje treffen.

We hebben het vaak prima getroffen rond die tijd, maar ook wel met dikke truien aan gezeten.

vr.groet,

Eduardo

Astrid schreef:

>

> Hallo, wij willen begin september 2 weken naar Pineda de Mar.

> Aangezien ik nog nooit in Spanje ben geweest, vraag ik me af

> of het dan nog lekker weer is?

> Groetjes!

• limburgse

Ik zou zo wie zo in september niet naar Pineda gaan. Pineda is al rustiger en in september is er ook al van alles dicht. Kies dan voor Malgrat of Calella. Maar met het weer moet je boffen.

• Ava

Ola, onze ervaringen (elk jaar mei en september de hele maand naar de Costa Brava) (ja, ja, 60+) prima weer,zelfs half sept.-half okt. verleden jaar, terwijl er verderop in Spanje enorme wateroverlast was! Wij in ‘s Agaro 1 dag de straat voor ons ap. blank, volgende dag weer aan ’t strand! We zitten dus weliswaar dichter bij Girona dan bij Barcelona maar toch maar even “boven”Tossa en Pineda en hebben het-tot nu toe- altijd getroffen! Wel voor '

s avonds een warme trui/jack meenemen;koelt wat eerder af.

Inderdaad rekening houden met- in de echte badplaatsjes- veel restaurants en seizoenwinkeltjes die dicht gaan. Kun je beter in een wat grotere plaats zitten.

Waar de (echte) Catalanen ook wonen.

Saludos!!Astrid schreef:

>

> Hallo, wij willen begin september 2 weken naar Pineda de Mar.

> Aangezien ik nog nooit in Spanje ben geweest, vraag ik me af

> of het dan nog lekker weer is?

> Groetjes!