vragen over L'Estartit

• marianne

Hallo vakantieganger,

Even een vraag.

Ik heb L'Estartit uitgezocht als vakantie adres voor de komende zomer.

Ik heb heb nog een paar vragen;

Als ik naar L'Estartit ga wat moet ik dan absolute niet missen (bezienswarigheden restaurants etc….)

En ik vind spaanse markten erg leuk dus mijn vraag is dan ook zijn er ook markten in de omgevind of misschien wel in L'Estartit zelf en wanneer?

Alvast bedankt voor de ractie.

Met vriendelijke groet,

Marianne

• cat

Er is iedere donderdag markt in Estartit zelf, verder zijn er natuurlijk ook markten op de andere dagen in omgeving estartit, sowieso op maandag in Torroella de Montgri. De rest weet ik zo niet uit m'n hoofd, maar je kan vast een overzichtje krijgen bij het vvv-kantoor in Estartit. Er zijn ook erg veel bezienswaardigheden in de omgeving, ook hierover kan je vast wel info vinden op internet of bij de vvv. Mooi is o.a. het oude centrum van Pals.

Bij het restaurant La Tortuga moet je ook zeker eens gaan eten (ligt aan de weg c/Torroella).

En hou je van uitgaan/feesten, dan kan je ook eens een kijkje komen nemen in de kroeg waar ik zelf werk op het uitgaansplein van Estartit, bar New Ambient (c/Coral 8).

Fijne vakantie!

groetjes cat

• Monique (Y/J/M)

Op vrijdag is er een markt in La Bisbal, erg fijne markt

Je kunt Bisbal ook eens bekijken want daar hebben ze genoeg pottebakkerswinkeltjes.

Het strandje van Tamariu vind ik erg leuk, vooral van bovenaf gezien zeg maar

Verder zijn er in de omgeving tal van oudere dorpjes die leuk zij om te bekijken.

In Corca (met zo'n haakje onder de 2e c) zit op het pleintje ook een leuk bar/restaurantje

Ik ga zelf ook naar Estartit dit jaar

• Eduardo

In Palafrugell is op zondag een hele leuke weekmarkt.

Vergeet vooral niet halverwege het plein aan de linker kant bij het kleine bakkerswinkeltje de lekkerste croissants van Cataluña te kopen…:-)