Wonen in Malgrat de Mar of Santa Susanna

• samantha

hallo ik ga in april 2009 wonen in malgrat en ga helemaal in mijn eentje.

eng vind ik het wel een beetje maar kon niemand zo gek krijgen om met me mee te gaan.

gelukkig ken ik wel een aantal mensen daar dus het zal vast wel los lopen.

als ik daar in april woon kan ik jullie misschien wel helpen.

stuur maar een berichtje.

groetjes samantha

• Tyger

Hoi.

En alles al geregeld?

Kan ik iemand helpen?

Woon in Malgrat de Mar.

Ik hoor het wel.

Groet.

• nathalie

hoi samantha

ik woon zelf sinds 2 maanden in malgrat,

lijkt het je leuk als je hier woont om misschien eens contact te hebben?

groetjes nathalie

• Rita61

Hallo Tyger, mij dochter is met haar vriend en zoontje van 2,5 jaar geemigreerd naar Malgrat.

Ze hebben daar nu een appartement maar een beetje duur, omdat ik lees dat jij daar al woont kunje misschien een paar suggesties geven.

Werk heeft hij wel maar geen contract dus de afdrachten sociale lasten betalen ze ook nog niet en daardoor ook nog niet verzekerd.

Zou het leuk vinden om wat van je te horen.

• Jo

Hoi,

Ik ben op zoek een jongen die 8 jaar geleden woonde in santa susanna. Zijn naam is Xavi (Javier) Larosa Carbonell.

Hij woonde normaal in Barcelona maar in de zomer in santa susanna. Hij werkte in Malgrat de Mar in een strandtent.

Ik heb hem opgezocht op twitter, skype, facebook maar kan hem nergens vinden.

Hij zal nu ongeveer 30 jaar zijn. Kent iemand hem om weet iemand waar ik hem misschien wel op zo kunnen vinden?

thanks allemaal

• Janneman

Beste Rita 61……….wel een beetje domme zet om niet te zijn verzekerd,en in Spanje al helemaal niet.

Ik kan opmaken dat je man cq vriend wel werkt,maar ze betalen geen ziektenkosten verzekering pppffffffff slecht zet hoor.

hoop dat je niets zal krijgen, je zal er maar een been breken,ben je zwaar de L……..gr janneman….