vervoer vliegveld Gerona- L'Estartit

  • Belinda

    Hoi luitjes,

    Ik ga dit jaar voor de 1st keer met mijn 2 kleine kinderen en mijn man naar l'Estartit en vliegen op Gerona. Weet iemand hoe je vanaf het vliegveld naar de camping Castell Montgri komt? Het beste met een taxi en weet iemand wat je dan ongev. kwijt bent? Of gaat er een rechtstreekse buslijn naar het dorpje toe? Met een baby bij me wil ik toch wat zekerheid hebben. Ik ben wel lekker gemaakt door toch bijna alleen maar pos. berichte over l'' Estartit. Heb er zin in ev voor wie mij kan helpen met mijn vragen, alvast bedankt!

  • Monique (Y/J/M)

    da's toevallig, ik ga daar morgen heen. Ik heb via www.123carrent.com een auto gehuurd.

    De terug vlucht is namelijk zo vroeg, dat er al om 4 uur een taxi zou moeten staan. En die manjana (heb geen kronkeltje op de n ;) ) mentaliteit die kan ik dan niet hebben :D

  • Shirley

    Hallo Belinda,

    IK ben erg benieuwd hoe jullie het nu gedaan hebben, want wij zitten in het zelfde schuitje…

    Wij gaan in juni waarschijnlijk daar naar toe en ook proberen met de taxi,

    ben erg benieuwd,

    hoop dat je dit nog kan ontvangen of zien,,,,

    Groetjes Shirley

  • Belinda

    Hallo Shirley,

    Wij hebben een hele goede vakantie gehad op Castell Montgri.

    Met de taxi is het prima te doen. Bus is goedkoper, maar met 2 kinderen waarvan 1 baby is dat wel lastiger.

    Taxi rit duurt zo'n 35 min. en kost je Euro 75,-

    Bij vertrek meld je dit een dag vantevoren op de receptie van de camping. Zij bestellen dan een taxi voor je.

    Fijne vakantie.

    Groet,

    Belinda

  • Monique (Y/J/M)

    nou dan zou ik toch een auto huren, zoveel duurder is dat niet en je kunt ter plekke ook overal naar toe

  • Cendry

    volgens mij kost het ik dacht 80 euro maar je kan ook met de bus maar dat duurt wel lang