Barcelona airport naar Santa Suzanna

• Jooppie

Hallo,

Ik ga van de zomer op vakantie naar santa suzanna en we landen op barcelona airport.

Ik heb gehoord dat je vanuit daar met de trein kan naar santa suzanna, alleen welke trein moet ik hebben, aangezien ik de taal niet spreek lijkt mij het handig om dat van te voren te weten.

Ik weet dat er een spaanse site is met de treindiensten, echter heb ik geen idee wat er staat.

Misschien dat u mij kan helpen

Alvast vriendelijk bedankt

• Cock

Beste Jooppie,

Er is vanaf het vliegveld elk half uur een uitstekende verbinding met Santa Susanna en het is grotendeels een treinrit langs de kust dus nog leuk ook.

Het treinstel doet wat metro-achtig aan -stopt in elke kustplaats - maar is schoon met ruime zitplaatsen. En nog goedkoop ook, echte aanrader gewoon doen

Onderstaand vind je wat info en helemaal onderaan staat een link - daar vind je bijna alles wat je weten wil.

groet en veel plezier

By train

-RENFE local trains, Line 1 to Santa Susanna (every half hour).

-From Barcelona airport take the train (Line 10) to Sants station and from Sants take Line 1 for Blanes or Maçanet-Massanes.

-From Girona airport by bus to the railway station. Take the train to Maçanet-Massanes and then from Maçanet to Santa Susanna.

http://www.stasusanna-online.com/en/pagina-158