nette plaats costa brava

• meertje

wij willen met de kinderen tussen 13 en 17 naar de costa brava en zoeken een camping die geschikt is voor zowel ouders als onze tieners. We gaan met onze eigen caravan en houden wel van een beetje luxe en comfort.

we zijn nog nooit in dit gebied geweest in het hoogseizoen en met de caravan. Wie kan ons adviseren welke plaats een leuke maar nette plaats is waar niet teveel “ bouwvakkers ” zitten en waar een camping is die geschikt is voor gezinnen met oudere kinderen en waar groepen niet toegelaten worden.

Ik heb me laten vertellen dat er naast de lloret de mar en blanes ook wat sjiekere badplaatsen zijn maar welke zijn dat?

ik hoor het graag, we zijn er erg mee geholpen. via de anwb site en asci komen we niet verder dan lezen van ressencies van andere gasten.

alvast bedankt voor je reactie.

vriendelijk groet,

• gina

goedemorgen

wat is er mis met bouwvakkers??? zijn hardwerkende mensen die wel jullie huis gebouwd hebben..want laten we eelrijk zijn, zonder hen zaten jullie nu buiten…

vind de toon van je oproep dan ook niet echt heel chique om het maar netjes te zeggen

ik denk dat je met een instelling zoals die van jullie niet heel ver gaat komen hoor…overal kom je ‘hardwerkende’ mensen tegen, en groepen denk ik ook wel..

zoek anders een naturisten camping op…dan heb je kans dat iedereen heel chique is, want ja aan je blote kont lopen vereist toch een zekere mate van ingetogenheid

ga je dus niet vertellen waar wij vertoeven de komende weken…je zal maar iemand tegen komen die geen bouwvakkers wil kennen, nou zijn wij dat niet, maar komen wel uit de bouw wereld..

of begin zelf een camping…wat zal het daar dan riustig zijn, geen bouwvakkers geen groepen….voorj ullie ideaal….

• A3

Hallo ,,net gezin"

er zijn vele mooie campings aan de mooie costa brava.

met veel gezellige bouwvakkers en andere hardwerkende mensen.

succes met verder zoeken maar naast mij hoef je niet staan.(:P)

• Garfield

Ik weet heel veel nette camping's

Deze vind u alleen niet aan de costa's

Daar zitten veel te veel bouwvakkers, chauffeurs (daar zult u ook wel een hekel aan hebben), en nog veel meer hard werkend gespuis.

Die er alleen maar op uit zijn om u zuur verdiende vakantie in een regelrechte hel te veranderen.

Mijn tip is dus: BLIJF LEKKER THUIS,

Hebben we tenminste weer een plek over op de camping voor een bouwvakker of iemand die wel kontakt met zijn buren wil.

Gr. Garfield