caravanstalling 2010

• Lelida

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een stalling voor onze caravan. Wij kamperen bij 'l Estartit, dus een stalling in de buurt zou fijn zijn. Ik heb al genoeg berichten op dit forum gelezen, maar ben benieuwd welke stallingen in 2010 nog actief zijn en wat jullie recente ervaringen zijn.

Groet,

Lieset

• peter

goede dag

wij hebben onze caravan gestalt bij een stalling richting pals langs de e31

we betalen er 300 euro voor en ze komen hem ook nog halen en brengen betaal je wel voor maar is wel makelijk

• Chris

Hallo,

Mijn caravan staat gestald in de buurt van Figueras, in Noord spanje, sortida 3, bevalt goed!

Nederlandse eigenaar en bevalt goed! Ik heb alleen een email adres parkingcaravan@gmail.com

groet Chris

• Belinda

Daar hebben we die Chris weer, lijkt wel erg veel op de stalling promoten, lijkt er wel heel veel op!

Graag zou ik van andere kampeerders hun ervaringen willen horen qua stallen in Spanje.

Wij willen dit jaar onze caravan laten staan, maar aangezien hij bijna nieuw is vind ik het best wel eng zonder referenties.

Wij vertrekken op de 15e juli en komen aan op de 16e, we gaan naar nautic almata.

Alvast bedankt voor de reacties.

• Hans

Hoi Belinda,

Ik denk dat Peter en ik dezelfde stalling hebben, is caravaningmontgri, effe op google kijken.

Wij staan er nu 7 jaar en prima in orde, wij laten ook onze caravan brengen naar de camping, lekker makkelijk.

En ook gaan wij naar Nautic!

Hoop dat je er wat aan hebt!

Groet, Hans.