rijstkorrelschrijven op de boulevard

• a.cuijpers

hallo

ik probeer al enkele jaren een vergunning te krijgen om enkele weken op een boulevard aan de Costa Brava te werken als artieste en het rijstkorrelschrijven te demonstreren.

dit zou ook mogelijk zijn op bijvoorbeeld een of andere grote camping.

de hele maand juli ben ik in (noord) spanje.

wie kan me helpen.

• a.cuijpers

weet iemand misschien een (grote) camping of vakantiepark aan de Costa Brava met Nederlandse eigenaars?

alvast bedankt.

• Tim Vandeweerd

Beste,

Mijn vriendin en ik wonen sinds anderhalf jaar in Tossa de Mar.We zijn twee creatievelingen die juwelen ontwerpen en ook graag op een ambachtsmarkt of dergelijke van start waren gegaan om een basisinkomen te verwerven.Helaas moet ik je vertellen dat dit niet eenvoudig is, als je de taal een beetje beheerst kom je wel al sneller op het juiste pad maar zelfs dan is het niet simpel, je doet je aanvraag best lang op voorhand in het voorjaar op het gemeente- of stadhuis van het dorp of stad waar je wil staan. De vereisten hangen af van wat je wilt doen en waar, zo heb je bijvoorbeeld de hele zomer lang een ambachtmarkt op de dijk in Blanes, om deel te nemen moet je duidelijk beschrijven wat je doet met foto's erbij etc. en als dat door de beslissende commissie komt krijg je misschien een vergunning voor de hele zomer. Wij hebben te lang op een goedkeurend antwoord moeten wachten en hebben dan maar een handelspand gehuurd en er een leuk winkeltje van gemaakt (www.timandkatjewels.com) Net toen onze winkel openging kreeg ik telefonische goedkeuring voor de markt in Blanes, maar dat was dus net een beetje te laat.Veel succes!!

Tim & Kat