Wij zijn op zoek naar een caravan compleet met voortent en toebehoren.
Deze moet in Spanje staan in de omgeving van San Perre Pescador ( Costa Brava).
Graag aanbieden met foto's + omschrijving
Beste heer Bekkers,
Wij hebben een caravan in de nabije omgeving van Sant Pere Pescador staan.
Het is wel een wat ouder exemplaar maar nog in prima staat.
Het gaat om een Detleffs Beduin uit 1981, tandemasser. Lengte inclusief dissel bijna 7 meter.
bij de caravan in begrepen is een koelkast iets groter dan het standaard caravanformaat, een chemisch toilet, nette voortent van het merk Brand, deze is een stuk jonger dan de caravan zelf. We hebben zelf een toiletruimte ingebouwd, en een vast (klein) tweepersoons bed. De rondzit is ook om te bouwen tot tweepersoons slaapplaats.
Mocht u intresse hebben dan vernemen wij het graag,
Groeten
Jan en Monique de Vaan
Hallo,wij hebben voor het eerst een plaats geboekt op Camping La Ballena Allegre van 18 Juli t/m 4augustus.We hebben alleen een grote tent en verder niks.We gaan met vrienden en deze gaven aan dat we het beste ter plekke een caravan met toebehoren kunnen kopen.Zij hebben zelf hun caravan gestalt in Sant père Pescador.Nu zijn wij dus op zoek naar een caravan met alle toebehoren voor een redelijke prijs.We zijn met 2 volwassenen en 4 kids.Wie heeft of weet iets voor ons?Graag rechtstreeks mailen is voor ons het gemakkelijkst,liefst met foto's.
linda@vankesselgemert.nl
Alvast bedankt!
Wij zijn ook op zoek naar een goede en goedkope caravan, dus niet van duizenden euros, we zijn beginners en willen zien of het ons bevalt.
Ik zie hier meerdere mensen die een caravan te koop hebben maar ik vraag mij af hoe je met diegene in contact kan komen als er geen contactadres bij is.
Dus wie bied zojn caravan aan ook contact erbij..
Met vriendelijke groet,
Rineke.
Hallo
Wij zitten op dit moment in Spanje en zag je advertentie staan, weet helemaal niet of je nog interesse hebt.
Wij hebben per direct een caravan Wilk ter beschikking, met voortent, 2 / 3 peroons met grote rondzit om te bouwen tot een bed van 2 x 2 meter, met wc , koelkast .
onze prijs is 3.000 euro.
Wij staan in de buurt van Reus/ Tarragona, waar de caravan ook weer nar de stalling gaat, hij staat nu op de camping.
Graag je reaktie of er nog interesse is.
vr. gr.
Ine
Hallo Rineke
Toevallig kom ik terecht op deze site,ben je al voorzien van een caravan? ik heb nog een mooie chateau 3.80 in de stalling staan 4pers toillet etc,heb je nog belangstelling kan je mij bellen 0521-350171 of inspreken dan bel ik je terug.
wie weet
Hartelijke groet uit drenthe Wytske Smeding
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?