te koop gevraagd caravan

• josh.v@worldonline.nl

Mocht je nog niet voorzien zijn, kijk dan even naar de boodschap die ik gisteren heb geplaatst

• Carlo Klapwijk

Hallo Hans,

Ik zie dat je advertentie al een jaar oud is…… ben je nog steeds op zoek naar een caravan met toebehoren??

Groeten Carlo

• Carlo Klapwijk

Hoi Rineke,

Wij zijn jarenlange ervaren campeerders. Nu onze kinderen niet meer meegaan, hebben wij een kleine camper gekocht.

We willen de caravan (KIP) verkopen met voortent en luifel. Alles in goede staat.

Als je nog interesse hebt, kan ik alle details en foto's mailen. Ook kan ik een afsrpaak met je maken om het geheel op te zetten zodat je kunt zien of het wat voor jullie is. Vraagprijs is 3000,00.

Wij wonen in vlaardingen.

Groeten van Carlo en Lia Klapwijk

e-mail carloenlia@telfort.nl

telefoon: 0637195303

• H Drent

Goedendag

We hebben een Knaus Bleu Line 450 TM te koop van het jaar 1999 met alles erop en eraan. Kan bekeken worden met foto,s op speuders : onlinertjes, marktplaza. Bellen mag ook 0505033179

• H Drent

Goedendag

We hebben een Knaus Bleu Line 450 TM te koop van het bouwjaar 1999 met alles erop en eraan .Is eventueel te bekijken op Marktplaza , onlinertjes en speuders.nl

Maar even bellen mag ook op nummer 0505033179

• H Drent

Goedendag

We hebben een Knaus Bleu Line 450 TM te koop en staat op stalling in Parafrugell ,op de caravan zit alles op en met de gehele inventaris. Hij is ook te bekijken op marktplaza ,speurders

en onlinertjes.Maar voor meer informatie mag u ook bellen met 0505033179.

• Henk Drent

Goedendag

We hebben een zeer goed uitziende Knaus Bleu Line 450 TM bj 1999 te koop. En met alles erop en eraan.Voor meer inlichtingen kunt u het best even bellen met 0505033179.

Kan foto,s sturen ,maar kom er op deze side niet uit hoe dat moet. Groetjes H Drent

Sorry de caravan is met de gehele inboedel.

• kremer

Goedenavond,

Ik heb een mooie caravan ‘ 2 jaar oud’ van Burstner ‘ kleur groen met witte blaadjes’te koop met voortent) nieuw 1 jaar oud'

Caravan is wel bedoeld voor 2 personen, voortent zit een slaapcabine in voor de derde persoon.

Caravan is voorzien van boiler, aparte wc, douche, koelkast, fornuis, watertank, disselslot.

Bij belangstelling wil ik wel foto´s opsturen. Het bed is een hefbed dus dit zie ook bij een campersystheem.

Met vr groet