Mocht je nog niet voorzien zijn, kijk dan even naar de boodschap die ik gisteren heb geplaatst
Hoi Rineke,
Wij zijn jarenlange ervaren campeerders. Nu onze kinderen niet meer meegaan, hebben wij een kleine camper gekocht.
We willen de caravan (KIP) verkopen met voortent en luifel. Alles in goede staat.
Als je nog interesse hebt, kan ik alle details en foto's mailen. Ook kan ik een afsrpaak met je maken om het geheel op te zetten zodat je kunt zien of het wat voor jullie is. Vraagprijs is 3000,00.
Wij wonen in vlaardingen.
Groeten van Carlo en Lia Klapwijk
e-mail carloenlia@telfort.nl
telefoon: 0637195303
Goedendag
We hebben een zeer goed uitziende Knaus Bleu Line 450 TM bj 1999 te koop. En met alles erop en eraan.Voor meer inlichtingen kunt u het best even bellen met 0505033179.
Kan foto,s sturen ,maar kom er op deze side niet uit hoe dat moet. Groetjes H Drent
Sorry de caravan is met de gehele inboedel.
Goedenavond,
Ik heb een mooie caravan ‘ 2 jaar oud’ van Burstner ‘ kleur groen met witte blaadjes’te koop met voortent) nieuw 1 jaar oud'
Caravan is wel bedoeld voor 2 personen, voortent zit een slaapcabine in voor de derde persoon.
Caravan is voorzien van boiler, aparte wc, douche, koelkast, fornuis, watertank, disselslot.
Bij belangstelling wil ik wel foto´s opsturen. Het bed is een hefbed dus dit zie ook bij een campersystheem.
Met vr groet
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?