serieus op zoek naar werk

• Stelzoekt

Ola a todos ,

Hallo allemaal ,

Wij zijn op zoek naar een nieuw leven in Spanje , we zijn respectievelijk 44 en 40 jaar en hebben een ruime werkervaring in verschillende dissiplines , aangezien we naast werk ook huisvesting of hulp bij huisvesting zoeken kunnen we iedere hulp daarin gebruiken.

Wij zullen binnenkort in Spanje zijn , met het liefst een baan in het vooruitzicht , mocht u ons denken te kunnen gebruiken dan zullen we doormiddel van mail/ email verkeer u het één en ander over onszelf vertellen.

We zijn voor verschillende banen beschikbaar , maar voor we hier een ellelang bericht schrijven doen we dit liever direct.

k spreek zeer goed Engels , goed Duits , redelijk spaans , maar ben beetje roestig wat het spaans betreft , wat woordjes frans en italiaans maar ben altijd bereid bij te scholen.

We hebben beiden leidinggevende functies gehad , eigen zaak tot en met 2007 ( sport ) later in beveiliging en zij in schoonmaak en snackbar , enige horeca ervaring . Ander werk is ook zeer welkom , we zijn niet te beroerd en werken goed en hard , geen 9 to 5 mentaliteit , maar serieus met gevoel voor humor.

Bouw - verbouw is ookwelkom, ben zeer handig en technisch ingesteld - maarwe staan voor van alles open

we hopen serieuze gegadigden hier te vinden ,

mvg

• Hans

Jullie willen wel op een heel slecht moment komen, het is hier zwaar crisis en natuurlijk zal er wel wat te vinden zijn, maar waarom zal je ruilen??

Lonen minium 600 euro en dan spreken jullie niet eens vloeiend spaans, huren minimaal 500 per maand…

Tja ik denk dat jullie eerst flink moeten gaan leren om het spaans vloeiend te spreken en misschien met geld wat kunnen opzetten maar om voor een baas te vinden die haast niet betaalt en er haast geen werk is…

Ja seizoenswerk aan de kust…

• Stelzoekt

Hoi Hans,

We waren er al achter dat de crisis in spanje hard toegeslagen heeft , maar dat weerhoudt ons niet te emigreren . Wij gaan er iets van maken , hebben qua werk twee opties en wat betreffende het wel of niet spreken van de taal , ik spreek 5 talen het spaans nog niet vloeiend omdat het al behoorlijk lang geleden is dat ik spaans sprak ..

Bedankt voor je berichtje en misschien tot horens hier op het prikbord .

mvg john

• Hans

Ik hoop dat jullie geluk hebben veel succes en tot hoors!

• Stelzoekt

dank je wel , voorlopig zoeken we nog steeds … helaas