treinreis van barcelona naar magrat de mar

• sjanny

Ik zou graag willen weten wat een treinkaartje kost van barcelona naar magrat de mar en of je ook moet overstappen en waar?? kan iemand mij dat vertellen we gaan in mei naar malgrat de mar maar we vliegen naar barcelona hebben daar geen ervaring mee alvast bedankt

• Wil

Hoi,

Van vliegveld moet je de trein nemen naar Barcelona estacion Sants, en vandaar overstappen.

Zal je daar even moeten informeren.

Prijs weet ik niet meer, maar qua verbindingen goed te doen.

Succes.

• Benjamin

Op deze site staan alle treintijden en prijzen, een vereiste is wel dat je een beetje spaans kan ;): http://www.renfe.com/

• Benjamin

Op deze site staan alle treintijden en prijzen, een vereiste is wel dat je een beetje spaans kan ;): www.renfe.com

• Anthony

In september 2010 van Santa Susanna (bij Malgrat de Mar) met de trein gereisd naar Barcelona. Een retourtje kost (schrik niet) ongeveer € 7,70 per persoon. Ik moest nadrukkelijk vragen of het inderdaad om een retourkaartje ging. De reis (stoptrein) duurde ongeveer 1,5 uur. In Nederland kom je niet ver met een retourtje van € 7,70. Je hoeft onderweg niet over te stappen.

• Hanna

Hallo,Om je vraag te beantwoorden;

Zelf komen we al 30 jaar in Spanje en reizen vaker.Een treinkaartje kost onder de 10 euro maar je moet dan wel eerst met de bus van het vliegveld naar het treinstation.

Als je echt goede en duidelijke informatie wilt vraag dan niet op deze manier maar stuur een mail met je vraag naar het Spaans verkeersbureau in Amsterdam.

Binnen een paar dagen krijg je antwoord en dit klopt allemaal.

Je vraagt informatie aan over het openbaar vervoer van het vliegveld naar de plaats van bestemming en je krijgt een mail met alle links.

Dit is het officiele bureau van Spanje in Nederland.

Betere en meer betrouwbare informatie is niet te krijgen. Wij hebben hier alleen super ervaringen mee.

P.S dit geld voor alle landen.

Hopelijk heb je hier iets iets aan.

Gr Hanna

• ester

Vliegveld trein naar estacion Sants hier over stappen op de strein naar macanet de la selva/Massanes, deze trein gaat via de costa brava kustlijn langs alle badplaatsjes

prijs ongeveer 4 euro/per persoon enkele rit; de trein lijn van de kust wat u op het station van Malgrat de Mar/santa susanna

succes en een fijne tijd