Pueblo Pinos begane grond in La Escala

• Albert en Margarethe Koning

Appartement Pueblo Pinos www.pueblopinos.nl op de begane grond met zwembad, 250 meter van strand, zee, boulevard en inkoopmogelijkheden.

• Woonruimte met o.a. schotel TV. met alle Nederlandse kanalen

• open keuken, met o.a. keramische kookplaat, heteluchtoven, magnetron, vaatwasser, wasmachine

• nieuwe badkamer

• 1 slaapkamer met 2 persoonsbed en nog eens 2 slaapplaatsen in de woonruimte door

middel van 2 separate slaapbanken.

• privé parkeerplaats direct achter het appartement

• uitzicht vanaf uw eigen terras op het zwembad en de gezellige binnentuin, beide 's avonds verlicht

• 250 meter van strand, zee en boulevard en supermarkt gelegen

Kortom een volledig ingericht en compleet appartement voor een prachtige vakantie aan de Costa Brava.

VAKANTIE BEOORDELINGEN op Zoover.nl

Op www.zoover.nl vind u vakantie beoordelingen voor en door vakantie reizigers.

Wilt u weten wat u kunt verwachten tijdens uw vakantie in Appartement Pueblo Pinos?

Bekijk dan de beoordelingen van Pueblo Pinos op www.zoover.nl .

Mocht u belangstelling hebben of wenst u meer informatie, neemt u dan gerust vrijblijvend contact met ons op.

Wij zijn te bereiken op telefoonnummer +31 (0)596-629435 of +31 (0) 6-27023317.

OOK 'S AVONDS EN IN HET WEEKEND.

• lorwie bruns

Geachte Hr/mevr.,

Graag wil ik wat meer info over appartement.

Ik was van plan om 06-08 naar de Costa Brava te reizen.We zijn met 5 personen (waarvan 2 kinderen) en zijn van plan om 8 dagen te gaan.Graag zou ik willen weten of uw appartement nog beschikbaar is en zo ja wat is de prijs voor 8 dagen.

Ik ben te bereiken onder 0541-530868 of via lowiebruns@yahoo.co.uk

Met vriendelijke groet,

Lowie Bruns.