te koop gevraagd volledig ingerichte caravan aan costa brava

  • gonda martens

    Mijn man en ik zijn op zoek naar een compleet ingerichte (uitgeruste) caravan. Het liefst een caravan met 4 slaapplaatsten een vast toilet, rolhorren en verduisteringsgordijnen, mooie goede voortent. reakties graag per mail!!(het liefst met foto's)

  • toon van hoek

    heb volledig ingericht caravan te koop staat in l estartit incl stalling m vr gr toon telf 0738505001

  • Maarten1204

    Toon kun je iets meer vertellen over jouw caravan. Wij zijn ook op zoek

    Gr. Maarten

  • toon van hoek

    gonda martens Schreef:

    ——————————————————-

    > Mijn man en ik zijn op zoek naar een compleet

    > ingerichte (uitgeruste) caravan. Het liefst een

    > caravan met 4 slaapplaatsten een vast toilet,

    > rolhorren en verduisteringsgordijnen, mooie goede

    > voortent. reakties graag per mail!!(het liefst met

    > foto's)

    hallo, wij zagen uw vraag,wij hebben er eentje volledig ingericht een hylander 490 provence een geweldige en in prima staat verkerende caravan,met springveren matras,en zitgedeelte,hij is van 2001 en pas voorzien van nieuwe banden,de indeling ziet er als volgt uit,achterin een frans bed met de douche en het vaste toilt daarnaast de wasbak,enz, in het midden de keuken(aan de goede kant) met aan de overkant de kleerkast,ande voorkant het zitgedeelte met in het midden een uiklapbare tafel voor 2 pers en een losse tafel voor 4 pers.een nieuwe voortent prima vista 250 msb dus 250 diep, met een alu en een stalen frame nieuw plus 2 grond zijlen haringen enz. skottelbraai met gasfles,koffie app,waterkoker, oventje, potten,pannen,glaswerk,bestek,enz.tv resiver schotel,niet te vergeten een 10 ltr boiler,2 dozen met onderdelen zoals kranen waterpompen en gereedschap, hij staat in l estartit in de overdekte stalling en is einde april aldaar te bezichtigen de prijs is 7500 euro zonder 2 vouwfietsen met 7 versn en 8000 euro met. wij zullen nog wel veel vergeten zijjn van alle spullen maar wij hpoen op een spoedig tegenbericht met vriendelijke groet toon en marijke

  • toon van hoek

    hallo, wij hebben een volledig ingericht carravan staan in lestartit in een overdekte stalling t/mseptember dit jaar en die is evt over te nemen, dus wat zoekt u precies ?met vriendelijke groe toon telf 0738505001 of 0650941632

  • Jvmalsen

    Hallo

    Heb een complete caravan staan in Spanje bij estartit .

  • JVmalsen

    Hallo

    Heb een volledige ingerichte toercaravan staan bij estartit. Met voortent,luifel,enz ,enz.

  • Sanne Grobben

    Beste Gonda Martens,

    U bent op zoek naar een tweedehands caravan. caravan INN waar ik werkzaam ben heeft verschillende caravans in de verkoop.

    Indien u mij een prijs kunt doorgeven en uw email dan kunnen wij u foto´s en prijzen sturen van enkele caravans.

    Ook kunt u op onze website kijken. Daar staan niet alle caravans op maar het geeft een indruk van wat er zoal is.

    Met vriendelijke groet,

    sanne Grobben

    caravan INN

  • Jean

    Hallo Sanne Grobben ,

    Ook wij zouden graag een luxueuze caravan aanschaffe en deze laten stallen coor de winter aan de costa brave.

    Kunt u ons helpen , wij willen vier slaapplaatsen, en een eigen wc mogelijks douchehoek.

    Het is de bedoeling om er een paar maanden in het jaar te komen in resideren.

    Dank bij voorbaat,

    Jean

  • Sanne

    Beste Jean,

    Bedankt voor je berichtje. :)-D Heb je eventueel ook een prijs in gedachten? Wat voor een indeling heeft je keuze en voor hoeveel personen?

    Stuur mij anders even een email en dan kan ik wat meer informatie en foto´s opsturen.

    Kijk ook even op onze website, daar staan ook tweedehands caravans op maar niet allemaal we hebben er nog meer.

    Groetjes,

    Sanne

    Caravan INN

    Info@caravaninn.net

    www.caravaninn.net