Okey, dan komen wij naar LAS VEGAS!!! Trouwens al een beetje zin in? Je hoort me 's nachts wel KIM KIM KIM roepen.. Haha, Moet je natuurlijk wel effe uit je tentje komen!!
Greetzzz, Berry( BENDE VAN BRAND)
hee berry
da wordt dan hard roepen, misschien dat we je dan in ons appartementje horen…
nee we zitten dus nie op la masia of een andere camping maar wel in een appartement.. eigenlijk langs la masia.
Maar jah gezellige mensen komen we altijd wel tegen… en als je naar las vegas gaat dan komt alles goed…….
Tuurlijk hebben we er zin in…. alleen duurt het nog veels te lang nog 2 maanden wachten. Pfff kweet nie of ik da nog volhou, ma ja daar wordt het dan 2 weken lang 1 groot feestje.
kisses kim
Even voor de goede orde.. (hahaha, wat een woord)…
De Stee is hier bij ons een Super gezellig CAFE(ojee, ik overdrijf)
Nee hoor, maar mochten jullie eens in IJsselstein zijn kom dan eens op Zaterdagavond naar de Shaker.. Daar zijn we, en ook ik natuurlijk te vinden..
Enneh Kim, Dat schreeuwen gaat zeker lukken, en ik zal er voor zorgen dat je niet verkracht wordt hoor..!!!
Zie jullie in Blanes!!!
Greetzzz, Berry(die nog 1,5 maand gaat werken en dan eindelijk naar Blanes gaat)
He la Masia is inderdaad een goede camping maar ik hoop dat jullie niet met gogo tours meegaan dat zijn eerste rangs oplichter je betaald veel te veel voor die gare @!#$ tenten je kan beter met xtravel mee is even duur maar je hebt meerFrank schreef:
>
>
> Nog 2 maandjes en dan is het zover!!! BLANES 2002 wordt
> GEKKENHUIS!
> 26 juli worden wij gedropt in de bus en gaat het feest
> beginnen! Wie gaat er nog meer deze datum naar camping LA
> MASIA?? Laat het ff horen en als je niet op de camping staat
> kom dan gerust langs! K'weet zeker dat we ons niet zullen
> vervelen!
>
> Gegroet…….
Beetje lopen zeiken over een tent.. Het maakt mij in ieder geval geen zak uit.. Wanneer ben je nu in de tent?? Ja om je nieuwe schone kleding te pakken.. Maar slapen gebeurt toch niet, gewoon lekker strandje pakken..
Greetzzz, Berry(die heel veel heeft neergezet maarre wat bedoel ik er nou mee te zeggen??haha!!)
mensen ik zit nu mijn tentamens te leren maar met mijn gedachtes lig ik al met een kater in de zon…. ik wil weg uit dit regenlandje en heeeeel snel… ma ja ik moet nog ff wachten tot 2 aug.
o jah planning is veranderd waarschijnlijk zijn we nog maar met zijn 3en over. Ouders zijn erg vervelend , ben blij dat die van mij nie moeilijk doen
tot 2 aug.
kisses kim (rinske en joanna)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?