BLANES HERE WE COME!! EN HOE

• Nanda

Heej Frank

Ook ik ga dit jaar naar blanes ik ben er vorig jaar wel geweest ook niet op camping la masia maar weet wel dat het er gezellie kan zijn… Misschien kunne we wat afspreke ofzo lekker gek doen bijvoorbeeld… Groetjes nanda

• frank

Lijkt me goed plan!

Welke datum ga je dan? Waar kom je vandaan? enz..Wij de 26e van juli.

Je zal ons wel tegen komen.

gegroet…

• Nanda

Nou wij ik samen met een vriendin gaan van 23 juli tot 8 augustus we kome uit apeldoorn en we gaan naar camping el pinar (beetje jammer) Ik Nanda ben er vorig jaar ook al geweest en weet dat er leuke kreoggies enzovoord zijn duss dat wordt wel gezellie maar waar gaat jullie of de rest meestal heen??

Liefs Nanda

• frank

Wel minder dat je op camping Pinar zit, maar daar zal je je ook vast vermaken en anders kom je ons gewoon vergezellen op La Masia…zal geen probleem zijn..:-)

Wij gaan zelf voor het eerst naar Blanes, maar naar horen zeggen moet ik geloven dat het echt te gek is. Je kan naar Arena of Las Vegas. De meningen daarover staan hier ergens boven in andere berichten..enige dames hebben zich hier al druk over gemaakt…dus als je nog meer moet weten moet je niet bij mij zijn.

gegroet….frank

p.s WEET IEMAND OF JE KOELKASTEN KAN HUREN OP LA MASIA OF IN DE OMGEVING????dan hoor ik het wel

• jessie en sophie

ik denk dat je beter een koelboxje kan meenemen, vooral als je in een tent zit…wij hebben een bungalow op la masia daar zit een koelkast ingebouwd! kun je bij ons je bier koud zetten…:)

studio uno is ook een leuke discotheek hoor! en voor de nederlanders de Klomp en annies verjaardag als barretjes

• frank

Lijkt me goed plan om het bier bij jullie koud te zetten, kunnen we tenminste zonder smoes naar jullie toekomen..:-)…haha Maar via welke organisatie hebben jullie bungalow gehuurd? want zo'n bungalow is zwaar relaxed! Ik kan niet wachten om naar La Masia te gaan.

See you!!

p.s WIE GAAT ER 26 JULI MET GOGO TOURS MET DE BUS MEE? DAN IS DE KANS GROOT DAT JE BIJ ONS ZIT!

• jessie en sophie

je mag ook met smoes bij ons komen hoor! haha iedereen mag komen

mijn ouders hebben gewoon een fax gestuurd en toen hebben we een fax teruggekregen dus toen hadden we geboekt. mijn pa en ma gaan mee, wij zitten zeg maar in een tentje bij de bungalow, maar aangezien my folks toch nooit thuis zijn maar op culturele tochten naar barcelona en andere plaatsen zijn hebben we echt geen last van ze!

als je gewoon reserveerd op een camping heb je volgens mij veel goedkoper dan dat je helemaal met organisatie gaat…alleen geen verzekering

• Berry

zit je ver van Camping la masia af?? Want dan komen we zeker, met of zonder smoes…;)

Greetzzz, Berry

• jessie en sophie

we zitten OP camping La Masia

er zijn niet zoveel bungalow's (geloof ik) en er staat een paarse soort iglo tent bij

dan herken je ons wel!!

als je msn heb voeg mij maar ff toe want ik zie dat je er nu bent

yessie888@hotmail.com

• frank

Je zal ons ook (hopelijk) ook wel horen/zien. Heinekentent voor de tent, goede muziek en natuurlijk veel GEZELLIGHEID!!!

Jullie komen gewoon gezellig bij ons langs…;) of niet ber?

See You….-:)