caravanstalling

  • Ria Willemsen

    Hallo Erik

    Zou je voor mijn ook een mail adres hebben

    want ik loop al zo tijd te zoeken en weet je hoeveel km het zijn van nedrland

    bvd vriedelijke groetjes Ria

  • Edwin

    Hoi wij zijn ook opzoek naar een stalling zou jij mij het adres ook kunnen geven zoals zo velen

    alvast bedankt

  • Marleen Wognum

    Hallo Edwin,

    Wij hebben uiteindelijk onze caravan niet in een stalling geplaatst in de buurt van Blanes. Omdat wij nu in het bezit zijn van een auto zonder trekhaak moesten we uitwijken naar een stalling die ook bereid is tegen een redelijk tarief de caravan op een camping te plaatsen. Wij staan nu vlakbij Salou en zijn daar erg tevreden over.

    De beschrijving vanaf internet is:

    Ned. caravanstalling nabij Cambrils, Salou, Montroig en Tarragona.

    Wij wonen op het terrein en zijn 24 uur per dag aanwezig, 365 dagen per jaar. Geopend 365 dagen per jaar van zonsopgang tot zonsondergang.

    Verder bieden wij enkele extra services aan zoals speciaal- en totaalreiniging van uw caravan, klein onderhoud en reparaties, bandenvervangservice en het halen van/ brengen naar uw camping in de omgeving.

    Voor nadere informatie kunt u contact met ons opnemen via

    tel.( + 34) 690 301 511, per fax (+34) 977 120 829 of per email

    Zie onze website voor meer informatie.

    Uw caravan, onze zorg!

    Met vriendelijke groet,

    Marleen Wognum

  • Ria Willemsen

    Ja wij ook dus ik hou me aanbevolen

    Gr Fam Willemsen Vechtdijk 348 Utrecht

  • suzanne

    Hola,

    Ik ben Suzanne, Nederlandse, woonachtig in Figueres in het noorden van de Costa Brava en ben dit jaar gestart met een caravanstalling. Kustplaatsen bij mij in de buurt zijn LLanca, Rosas, Empuria Brava, Sant Pere Pescador, L´Escala, Estartit, Pals, etc. Onze stalling ligt nabij afslag 3 van tolweg AP7 en is goed bereikbaar. De stalling is gelegen naast ons woonhuis, en derhalve het gehele jaar geopend. Schoonmaak en transport van caravans naar campings is mogelijk. Voor meer informatie kunt u mailen of bellen: 0034 610 353 873.

    Groeten Suzanne Nieuwenhuis

  • leny van hees

    Goede middag

    kunt u mij vertellen wat de kosten zijn voor een caravan van 7.30 meter totale lengte en wat de kosten van het brengen zijn?

    vriendelijke groet

    Leny van Hees

  • Astrid Janssen

    Hallo,

    Kunt u mij vertellen of u nog plek heeft voor een caravan?

    Is het een binnen- of buitenstalling en is de caravan verzekerd?

    Onze caravan is 6.20 meter, incl. dissel

    Groeten,

  • dick en corry

    (tu) hallo,

    wij komen al jaren in Spanje 1e zes jr. Escala, nu alweer voor de 8e x in MasNou Empuriabrave grandioos,

    wij zoeken een stalling in de buurt, wat zijn jullie prijzen en brengen jullie hem ook naar de camping en

    de allerbelangrijkste vraag is er nog plek we horen het graag ??????

  • marina vissers

    suzanne Schreef:

    ——————————————————-

    > Hola,

    >

    > Ik ben Suzanne, Nederlandse, woonachtig in

    > Figueres in het noorden van de Costa Brava en ben

    > dit jaar gestart met een caravanstalling.

    > Kustplaatsen bij mij in de buurt zijn LLanca,

    > Rosas, Empuria Brava, Sant Pere Pescador,

    > L´Escala, Estartit, Pals, etc. Onze stalling

    > ligt nabij afslag 3 van tolweg AP7 en is goed

    > bereikbaar. De stalling is gelegen naast ons

    > woonhuis, en derhalve het gehele jaar geopend.

    > Schoonmaak en transport van caravans naar campings

    > is mogelijk. Voor meer informatie kunt u mailen of

    > bellen: 0034 610 353 873.

    > Groeten Suzanne Nieuwenhuis

    Hallo Suzanne

    Heb je nog een staliingsplaats voor een vouwwagen en is het een open of een dichte stalling en wat zijn de kosten voor een jaar.

    Groeten Marina Vissers (nederland)

  • Ron Sluijter

    Hallo Suzanne,

    Zag je bericht op internet. Hebben jullie ook een website? Hebben jullie binnenstalling? wat zijn de kosten en hoe gaat het met verzekering?

    Wij hebben jaren gestaan in Estartit bij Caravan Inn, maar de laatste keren niet bevallen. Nu staan wij in Salou en rijden met een vrij nieuwe caravan nog op en neer. Willen graag weer een stalling maar alleen binnen.

    Ophalen en afgeven is voor ons geen probleem en een paar honder km met caravan te rijden is oke.

    Laat even weten wat de mogelijkheden zijn.

    Groet,

    Fam. Sluijter