caravanstalling

  • Karel Bontrop

    gaarne meer info bijv. een prijslijst en wat de kosten zijn voor biinen en/of buitenstalling

  • k bontrop

    geachte heer zwaaiman heeft u een website adres van deze stalling?? bijvoorbaatdank Karel Bontrop mijn mail adres is kbontrop@tiscali.nl

  • Aura

    Hallo Suzanne,

    heb je verleden week weekend gesproken en je vertelde me dat je bezig was met een nieuw terein!

    Halverwege deze week zou je meer weten of alles door zou gaan etc etc. We hadden afgesproken dat je me zou bellen.Heb helaas nog niks van je vernomen dus mijn vraag is heb je nog plek voor onze caravan ja of nee?

    Tis van belang dat we op korte termijn iets van je vernemen omdat we aankomende week vertrekken naar LasDunas.

    We gaan donderdag 30 juli rijden. Hoop nog wat van je horen.

    met vriendelijke groet

    Aura Markesteijn

  • Anja

    Graag zou ik wat prijzen van u vernemen, m.b.t. de caravanstalling.

    De afmetingen voor de plaats, en zit er ook een verzekering bij?

    Overdekt of onoverdekt?

    Is het per jaar te verlengen?

    Met vriendelijke groeten,

    Anja van de Wiel

  • Suzanne

    De reacties op mijn draadje worden niet doorgestuurd naar mijn email en tot mijn grote schrik kom ik er nu pas achter dat er veel mensen dus geen antwoord hebben gehad op hun vragen!!!!!

    Voor het opvragen van informatie over mijn stalling (in de buurt van Rosas, Empuria Brava, Sant Pere Pescador, L´Escala), prijzen, servicemogelijkheden, etc. kun je me het beste bereiken door een mailtje te sturen naar parkingcaravan@gmail.com

    Mailtjes worden direct beantwoord.

    Groeten Suzanne

  • Anja

    Ja wij hebben ook gezocht hoor en ik heb inderdaad ook naar de Nederlanders die zich hier promoten ook geschreven en nog geen antwoord gehad?

    Dus zelf één gevonden vlakbij Verges en kan je ook op marktplaats terugvinden, want ik heb het uitgezocht je caravan is niet verzekerd zoals in Nederland je moet echt een aparte verzekering afsluiten en dat kan een dure grap worden.

    Voorts zijn de binnenstallingen veel te duur en ik vind dat ze hier een slaatje uit slaan en is niet eens bewaakt of ze wonen er niet eens!

    Enne die ene Marleen hoe kan je nou zeggen dat je je caravan daar hebt gestald omdat je geen trekhaak hebt, en je daarna gewoon je stalling promoot daar lijkt het wel op!

    Ik zou zeggen tegen de rest , als je op vakantie gaat voor die tijd meerder aanschrijven en datums doorgeven en dan kijken als je er bent.

    Dan teken je ook pas een contract en zit je niet vast aan iets als je het nog niet eens gezien hebt!

    Mooie woorden nemen de wind mee en eerst iets zien en dan geloven, je ziet gelijk waar , hoe er met de caravans wordt omgegaan en wat voor caravans er staan en hoeveel en ook of het goed beveiligd is.

    Helaas worden wij te vaak in de maling genomen als vakantieganger en ik heb afgelopen zomer meer dan genoeg gezien en gehoord!

    Groetjes,

    Anja.

  • C.Jansen

    Hoi Suzanne,ik las over jullie caravanstalling in Figueres,mag ik jouw e-mail adres?

    Dit kan ik nml. nergens vinden.

    Mvg,Chantal.

  • Anneke

    Ik heb onze caravan gestald bij Debbie van caravanspain@gmail.com, zijn net begonnen en beloofd goed.

    Hoop dat de indruk die ik van die mensen mee heb gekregen ook zo blijft, tot nu toe goede service.

  • Yvonne

    Nou dat ben ik niet helemaal met je eens, zal op die stalling zo zijn dat de caravans niet verzekerd worden, maar ik heb mijn caravan gestald en netjes een kopie van de verzekering van de stalling erbij gekregen.

    En ik hoor niks anders dan goede referenties!

    Voorts heb je gelijk over de nederlanders die zich hier promoten ene Suzanne, heb ook geschreven en wacht nog op antwoord, dus daar ben ik niet aan begonnen.

    Marleen lijkt zich ook te promoten…

    Leuk allemaal, maar ik denk dat dit forum er is om elkaar te helpen, want net zoals ik zocht zijn er meerdere die referenties zoeken.

    Dus laten we eerlijk zijn en elkaar een handje helpen.

    Onze caravan staat op www.caravaningmontgri, ze zijn heel groot, maar tot nu toe niks anders als goeds gehoord, en mij hebben ze uitstekend geholpen, en contract alles netjes.

    Hoop zo mijn steentje te hebben bij gedragen, in juli gaan we weer, dan staat hij er al een jaar en mij benieuwen, mocht er wat veranderen qua mening zal ik het hier ook weer opzetten.

    Alvast fijne vakantie voor iedereen.

  • Belinda

    heb ik al aangeschreven en zitten vol, sta nu wel op de wachtlijst, maar ik ga door met kijken naar stallingen.

    Wil toch een plaats hebben ( tenminste als het ons bevalt)

    Dus gaarne nog meer stallingen.