caravanstalling spanje Sant pere de pescador

  • aj norbart

    Van de zomer gaan wij voor de tweede keer naar camping l,amphora in Sant Pere de Pescador

    Graag willen wij dit jaar de vouwwagen stallen in een stallig hier in de buurt en dat ze dan volgende jaar de caravan weer naar die camping brengen

    Wie weet een goed adres en wat is de prijs

    Onze vouw wagen is niet zo groot

    Alvast bedankt

  • Marleen Wognum

    Geachte heer/mevrouw,

    Ik las in een berichtje dat u op zoek was naar een stalling in de buurt van camping Amphora in Sant Pere de Pescador. Ook wij zijn driftig op zoek naar een stalling en ik ben eigenlijk benieuwd of u al een stalling gevonden heeft. Op internet kan ik maar 1 stalling terug vinden.

    Ik zou graag iets van u vernemen.

    Met vriendelijke groet,

    Marleen Wognum

  • aj norbart

    Hallo ik heb inderdaad een stalling gevonden

    Ik had verleden jaar wat folders meegenomen maar ik heb daar op gereageerd en

    verleden week belde deze meneer terug

    Afgesproken zodra ik op de camping bent wij contact met hem opnemen ,ze brengen en halen de vouwwagen of caravan naar de camping

    Wij betalen voor de vouwwAGEN 180 euro

    en voor een caravan tussen de 3 en de 6 meter 220 euro

    caravan groter 6 meter 250 euro incl verzekering en schoonmaken

    Wanneer u het adres wilt heben van deze stalling(ik heb 2 adressen) kunt u mij mailen

    a.j.norbart@hetnet.nl

    alvast een fijne vakantie groetjes miranda

  • Erhard Bieberle

    Hallo A.J. Norbat,

    können Sie mir helfen?

    Ich suche die Adresse, Telefon und eMail von dem caravanstalling.

    Ich glaube es heisst “euro caravan”

    Ich habe leider alle meine Unterlagen verloren :-(

    Vielen Dank

    Erhard

  • F. Lugt

    Goedemiddag a.j. norbart

    Graag zou ik naar spanje gaan op vakantie met de caravan, maar de caravan na de vakantie periode in Spanje stallen. Graag zou ik van u de adressen vernemen, waar ik dit zou kunnen doen.

    Met vriendelijke groet

    F. Lugt

  • Nancy

    Hallo,

    Mijn schoonouders stallen al een aantal jaren de caravan in de buurt van Sant pere de pescador. Dit jaar gaan wij voor het eerst naar L'amfora en inderdaad, de stalling-eigenaar brengt de caravan op de dag dat we aankomen en halen de caravan weer op als we weggaan.

    Het heet Caravan Sant Pere: caravansantpere@hotmail.com.

    Groet, Nancy

  • Jacky

    Hola,

    Ik ben een Nederlandse woonachtig in Spanje en ben op zoek naar een nederlandse caravan hier in Spanje dus iemand die zijn caravan hier wil verkopen, bouwjaar rond 1993 het liefst van het merk lmc min 3 plaatsen

    Weet u iemand die bereid is om te verkopen mail dan.

    Vriendelijk bedankt.

  • Hofmeyer

    hallo,graag wil ik weten of het om een binnenstalling gaat of buiten en eventuweel het telnr of hoe ik de verhuurder kan berijken.

    gr.

  • corry

    zoek caravanstalling omgeving Roses

  • suzanne

    NIEUW!!! Parking Caravan Costa Brava!

    Stallingsplaatsen voor caravans, campers, vouwwagens beschikbaar in een klein plaatsje onder de rook van Figueres aan de Costa Brava. Plaatsen in de buurt zijn Rosas, Empuria Brava, Sant Pere Pescador, L´Escala, Pals, etc. Nederlandse eigenaar, verzekering, goed bereikbaar. Info: parkingcaravan@gmail.com of 0034 610 353 873.

    Groeten, Suzanne Nieuwenhuis