caravanstalling spanje Sant pere de pescador

  • Anne

    Hallo,

    we zijn op zoek naar een caravanstalling in de buurt van San Pere Pescador en kwamen uw berichtje tegen.

    Heeft u voor ons een mailadres/ site waarmee ik contact op zou kunnen nemen met deze mogelijkheid om een caravan te stallen.

    Alvast hartelijk dank.

    Anne en Ric

  • Anelie

    www.caravaningmontgri.com

    www.caravaninn.net

    parkinglagranja@hotmail.com.

    fincaperspectiva intikken op google

  • Caravanspain

    Hallo beste mensen,

    Wij hebben sinds begin dit jaar een binnen en buitenstalling voor caravans en campers en aanhangers.

    Het brengen en ophalen van de caravan naar en van de camping zit inbegrepen bij de prijs voor het eerste jaar.

    Op ons terrein zijn alle caravans verzekerd!

    Voor campings aan de costa brava.

    Ook onderhoud en schoonmaak voor een kleine meerprijs.

    Wilt u meer informatie mail gerust.

    caravanspain@gmail.com

    Met vriendelijke groet,

    Debbie Lourens.

  • Roelands tonny

    Beste,

    Onze caravan is binnen de 5 m. met dessel bij. Is het mogelijk hiervoor prijs door te geven zowel overdekt als niet overdekt?

    Met vriendelijke groeten.

  • huub

    Debbie,

    Kun je mij wat informatie sturen over deze caravanstalling??

    Mvg

    Huub

  • Chris

    Hallo mijn caravan staat gestald in de buurt van Figueres, zelf sta ik op Las Dunas, tot nu toe bevalt het mij goed!

    voor info kan je altijd een mail sturen naar parkingcaravan@gmail.com

    Groet Chris

  • Ton

    Verleden jaar heb ik bij die stalling gekeken bij Figeuras, ze hadden bij onze camping folders neer gelegd, moet zeggen dat er veel katten liepen.

    Lieve beesten hoor maar niet voor een stalling, kattepis bevat amoniac.

    Hebben de caravan weer mee terug genomen naar Nederland, we zullen zien dit jaar, volgende week vertrekken we voor een tijdje naar Spanje.

  • Hanny Kuijkhoven

    Wij zoeken voor na 8 augustus een caravanstalling in de buurt van camping Castell Montgri in l´estartit.Spanje, waar ze ook de caravan ophalen en weer brengen.

  • Belinda

    Het lijkt wel of die chris bij die stalling hoort, lijkt me absurd om zo een stalling te promoten.

    Wie kan mij een stalling aanraden in de buurt van sant pere, wij gaan rond de 15e juli rijden.

    Liefts binnenstalling.

    bij voorbaat dank.

  • Bernard

    Onze caravan staat sinds vorig jaar bij Caravan Inn (even Googlen voor de website). We pikken hem daar begin augustus weer op. Dan pas weten we of het een goede keuze was. Het zijn Nederlanders en het zag er in ieder geval goed georganiseerd uit. Succes er mee.