tja omdat je weet dat ik gelijk daarom ben je uitgelult
wat denk je wat ik al zo vaak gedaan heb
die ticket heb je echt niet hoor voor een goedkope prijs dat is lulkoek
ik heb bij verschillende maatschappijen gekeken en de info gevraagt, maar ze konden nooit zeggen wanneer de datum was voor de desbetreffende prijs
en ik kan je garanderen dat je niet voor 30 euro met toeslagen en belastingen weg gaat,
er zit altijd een addertje onder het gras en daar trappen de mensen in
maar als je voor die prijs weg kan wil ik weten wanneer
He vriend, rustig aan!!!!! Ik ben zelf op vrijdag 12 September van Charlois naar Girona gevlogen voor 30 euro inclusief alle belastingen met Ryanair!!!!
Maar het geeft niet dat jij het niet gelooft, je bent gewoon te stom om goedkope tickets te vinden op het internet. Ik vlieg minimaal een keer per maand naar de costa brava dus ik weet wel zeker waar ik goedkope tickets kan regelen
Maar ja blijft lachen die jaloerse figuren!!!!!!
nou sorry hoor maar als ik van delft nl naar charlois in be moet kost dat ook geld
je zegt er ook niet bij hoe het is enkel of retour ik haal dan uit de prijs uit enkel
je sluit zeker ook geen verzekering af
tja jij woont misschien op het vliegveld ik niet
maar dan nog ik mag blij zijn als ik voor een reisje onder de 100 euro zal zijn
trouwens je hebt dus alleen maar een vlucht meer niet dus hoe je verder ergens moet komen joost mag het weten, maar in iedergeval je bent meer kwijt dan 30 euro die je dan beweert
de site van ryanair is toch onoverzichtelijk, want de plaaasen waa rik dus heen wil die hebben ze nieteens dus wat heb ik er aan
ik moet via rome naar parijs als ik mer raanair zal gaan
Ik hoop dat je weet waarover ik het heb,
je hebt mijn bericht niet goed gelezen he, want je moet alles meetellen en als ik een ticket neem al is het van amsterdam naar londen dan wil ik een RETOUR en geen ENKELTJE
dus wil je mij echt overtuigen zet dan hier een kopie van de factuur met de gehele reissom
want jij woont op het vliegveld en verblijft dus alleen op het vliegveld dus veel zie je ook verder niet, ik ga dus niet zoals jij gaat op reis,
waar heb je eigenlijk geslapen op die harde bankjes, wat zal je pijn je reet hebben gehad zeg en ook een erg frisse bedoeling
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?