Busvervoer Girona-Estartit-Girona

• rocky

tja omdat je weet dat ik gelijk daarom ben je uitgelult

• Flipke

Ha ha…

Ik kan tenminste zonder fouten schrijven !

• rocky

zozo zeg wat goed opgemerkt en dat voor een belg toemaar zeg

aan je ogen mankeert niks alleen aan je hersens

• sander

Voor welke prijs vlieg je niet vriend??? OP het internet zoeken op Ryanair en wedden dat je een ticket vind voor 30 euro inclusief alle toeslagen en belastingen!!!!!

• rocky

wat denk je wat ik al zo vaak gedaan heb

die ticket heb je echt niet hoor voor een goedkope prijs dat is lulkoek

ik heb bij verschillende maatschappijen gekeken en de info gevraagt, maar ze konden nooit zeggen wanneer de datum was voor de desbetreffende prijs

en ik kan je garanderen dat je niet voor 30 euro met toeslagen en belastingen weg gaat,

er zit altijd een addertje onder het gras en daar trappen de mensen in

maar als je voor die prijs weg kan wil ik weten wanneer

• sander

He vriend, rustig aan!!!!! Ik ben zelf op vrijdag 12 September van Charlois naar Girona gevlogen voor 30 euro inclusief alle belastingen met Ryanair!!!!

Maar het geeft niet dat jij het niet gelooft, je bent gewoon te stom om goedkope tickets te vinden op het internet. Ik vlieg minimaal een keer per maand naar de costa brava dus ik weet wel zeker waar ik goedkope tickets kan regelen

Maar ja blijft lachen die jaloerse figuren!!!!!!

• rocky

nou sorry hoor maar als ik van delft nl naar charlois in be moet kost dat ook geld

je zegt er ook niet bij hoe het is enkel of retour ik haal dan uit de prijs uit enkel

je sluit zeker ook geen verzekering af

tja jij woont misschien op het vliegveld ik niet

maar dan nog ik mag blij zijn als ik voor een reisje onder de 100 euro zal zijn

trouwens je hebt dus alleen maar een vlucht meer niet dus hoe je verder ergens moet komen joost mag het weten, maar in iedergeval je bent meer kwijt dan 30 euro die je dan beweert

de site van ryanair is toch onoverzichtelijk, want de plaaasen waa rik dus heen wil die hebben ze nieteens dus wat heb ik er aan

ik moet via rome naar parijs als ik mer raanair zal gaan

Ik hoop dat je weet waarover ik het heb,

• sander

Ja hoor rocky, ik weet waar je het over hebt!! Het is ook maar net waar je woont he!!

En die ticket was een enkele reis voor 30 euro voor de tienduizendste keer, en als jij denkt dat dat niet kan jongen dan heb je pech, want het is toch echt zo!!

Veel success met het “zoeken” naar goedkope tickets.

• rocky

je hebt mijn bericht niet goed gelezen he, want je moet alles meetellen en als ik een ticket neem al is het van amsterdam naar londen dan wil ik een RETOUR en geen ENKELTJE

dus wil je mij echt overtuigen zet dan hier een kopie van de factuur met de gehele reissom

want jij woont op het vliegveld en verblijft dus alleen op het vliegveld dus veel zie je ook verder niet, ik ga dus niet zoals jij gaat op reis,

waar heb je eigenlijk geslapen op die harde bankjes, wat zal je pijn je reet hebben gehad zeg en ook een erg frisse bedoeling

• sander

Jongen wat @!#$ jij toch allemaal. Ga je tijd toch beter verdoen!!!

En een retour kostte mij het dubbele, ik ben met transavia basiqair teruggevlogen voor 39 euro'tjes! En ik heb heerlijk geslapen in mijn bedje, das toch beter als zo'n harde bank waar jij het over hebt.