Busvervoer Girona-Estartit-Girona

• Flipke

Beste Sander,

Hij is je gewoon aan het opnaaien. Gewoon negeren die kerel.

Je hebt nu eenmaal van die lui die altijd het laatste woord willen hebben (vooral als ze ongelijk hebben).

Links laten liggen.

Groetjes !

• rocky

nou flipke weet niet of je het door hebt maar als ik moet aan nemen met sander zijn antwoorden dan woont die op de luchthaven en daar viert die ook fijn vakantie

je moet goed lezen he

• rocky

nou kijk het dubbele je zegt het nu zelf, jen bent dus nog meer kwijrt dan het dubbele namelijk 69 eurootjes,en daar laat je maar ff de rest vande koste achterwege

jou bed staat dus op de luchthaven, zullen ze leuk vinden

maar die nota´s durf je niet te laten zien om jouw gelijk te bevestigen

maar je hebt in iedergeval mijn bericht niet goed gelezen

maar als ik op reis ga boek ik heen en terug gelijk want dan weet ik waar ik aan toe ben, en dan hoef ik niet te vresen of er ergens nog een stoel vrij is

• sander

ja ja jongen droom lekker verder!!!! en lezen kan je ook al niet dus hou maar op met al dat domme gelul over “op het vliegveld wonen”

• twietie3

Niet iedereen heeft een vriendin in Blanes waar je kunt slapen, he. Een ander moet voor zijn slaapplek betalen weet je.

En naar Charloise kost zeker ook niks.

En van Girona naar Blanes??

Tel alles eens op??

Ben benieuwd wat je dan betaald.

Groetjes Twietie

• sander

Hoi Twietie, ik snap wat je bedoel, naar Charloise vanaf Dordrecht is bijna 2 uur rijden! Dus dat is een halve tank benzine wat 25 euro is. Zoals je misschien wel weet is het openbaar vervoer in Spanje goedkoop, we zijn met de bus van Girona naar Blanes gegaan en dat kostte dacht ik 7 euro per persoon. Maar waar het hier eigenlijk om gaat bij Rocky is dat hij niet gelooft dat je goedkoop naar Barcelona of Girona kan vliegen. Ik vlieg minimaal een keer per maand naar Catalunya dus ik weet wel hoe en waar ik goedkope tickets kan kopen, en dat is op het internet!!!!

ik vlieg meestal met transavia basiq air service en daar kan je inclusief belastingen vanaf 45 euro vliegen; let op geen retour gewoon een enkeltje! En wat is 45 euro nou om naar barcelona te vliegen!!!! IK heb inderdaad de mazzel dat ik bij mijn vriendin thuis kan slapen, ik ben 2 weken geleden naar Salou geweest , een weekend Port Aventura met hotel om de verjaardag van mijn vriendin te vieren.

Een heel verhaal, maar ja ik had ook wat uit te leggen.

Doei

• rocky

kijk dit had je dus gelijk kunnen zeggen, maar dat deed je dus niet, maar dan nog ben je meer kwijt dan wat jij beweert als ik ergens heen ga neem ik geen enkeltje mij niet gezien

maar als jij zo goedkoop aan je tickets kom kan je niet eentje aan m9ij geven wel een retour dan

maar tel eens alles bij elkaar op wat je in een jaar aan tickets kwijt bent, dat zal dan wel een giga hoog bedrag zijn

je hebt vast ook een hele aardige baas dat je elke maand weg kan,

wat ik dan ook een nadeel vind van goedkope tickets dat je totaal geen service krijgt

• sander

Hoi Rocky, Het enige nadeel van die goedkope vluchten is inderdaad dat je geen eten krijgt, maar voor een vlucht van maar 2 uurtjes maakt dat voor mij niet uit. Wat ik per jaar aan tickets kwijtben, ik denk wel meer dan een maandsalaris maar ja je moet wat over hebben voor je vriendin he!!

BY the way: als je al 2 tot 3 maanden vantevoren een ticket boekt bij transavia dan heb je een RETOUR voor een mooie prijs, en dan bedoel ik rond de 100 euro!!

Groetjes,

Sander

• twietie3

Toch lekker als je zo vaak naar Spanje gaat.

Openbaar vervoer kost daar inderdaad niet veel.

Je hebt gelijk dat je het goedkoopste op zoekt en wat is nu 2 uurtjes?? Neem je toch zelf iets te eten en drinken mee.

Woont je vriendin in Los Pinos??

Groetjes Twietie.

• sander

Hoi,

2 uurtjes is inderdaad niet lang, ik vlieg meestal alleen dan lijkt het wel wat langer te duren maar ja. Mijn vriendin woont vlakbij Los Pinos, er is in Blanes sinds vorig jaar een nieuw busstation en daar woont ze tegenover onderaan een berg.

En in de zomer is het minder als 5 minuutjes lopen en we zijn op het strand.

Groetjes

sander