Welke plaats op de Costa Brava?

• Brie

Hoi Eduardo.

Hoe lang duurt die nachtdienst van jou?

Oh dat is wel lekker dat je daar connecties hebt.

Wij gaan nu voor de vierde keer naar de Costa Brava. We proberen zoveel mogelijk elk jaar een andere plaats te nemen.

Alleen dit jaar gaan we voor de tweede keer naar LÉscala. DAt was vorig jaar al de bedoeling maar door trieste familieomstandigheden hebben we moeten annuleren.

Dus dit jaar nieuwe poging.

We boeken altijd via een Duits reisbureautje, dat scheelt aanmerkelijk met de Nederlandse operators.

Nog een kleine 2 weken en dan vertrekken we. We hebben er enorm veel zin in helemaal na vorig jaar en ook dat vreselijke weer hier in Nederland.

• Eduardo

Tja, ook dat duitse reisburo'tje moet eraan verdienen en zo'n beetje alle vakantie-accomodaties zijn tegenwoordig ook rechtstreeks via internet te boeken.

Informeer maar eens bij aankomst op je bestemming wat het rechtstreeks kost…..

• Brie

DAt Duitse bureautje valt wel mee qua prijzen.

Het huis waar we nu heengaan is bij een Nederlands touroperator 200 euro per week duurder.

Dan weet ik wel waar te boeken.

Nog 1 week en dan vertrekken we.

• Eduardo

Lekker hoor….

Nog effe een weekje aftellen en dan lekker genieten….

• Msstery

Sorry beetje late reactie, maar ben net terug.

Ik heb 560 euro betaald voor tickets en 450 euro voor de auto.

Met 4 personen, 2 volw. en 2 tienerzoons. (14 en 15)

Ik had uitgerekend dat ik met de auto toch wel zo'n 12-1300 euro “kwijt” zou zijn aan tol, eten/drinken onderweg,(je wordt enorm afgezet!) overnachtings hotel en niet te vergeten, benzine!

Ik denk dus niet dat ik goedkoper uit was geweest met de auto.

ps, ik had geboekt bij Vueling en de auto was van eurocar.

Grtz,

• Msstery

Je het ook nog Clickair, die zijn nóg goedkoper!

• Eduardo

12 a 1300 euro is wel idioot veel geld…

Met een gebruik van 1 op 12 was ik heen en terug rond de 550 euro kwijt.

Dat was inclusief brandstof, tol, overnachting.

Wel berekend dat de benzine in Spanje toen 1,08 euro, in Frankrijk langs de autorote 1,41euro en in Luxemburg 1,16 euro kostte.

Dus nioet die idioot hoge prijs als hier in NL

• Brie

12 -1300 euro????? DAn rijdt je auto 1 op 6 met super benzine.

We zijn gisteren terug gekomen.

Waren incl 2 x overnachten op de heenweg iets meer dan 700 euro kwijt voor de heen en terugreis.

Wij rijden wel diesel maar dat is in Frankrijk weer belachelijk duur.