caravanstalling spanje Sant pere de pescador

  • marike

    Hallo Wij zijn enkele jaren naar st. pere geweest . We stonden eerst bij een stalling vlak bij die caravaninn heette. Een hele goede stalling met veel servicemogelijkheden, maar ook wat duurder. Nu staan we bij Stalling Stpere. Ze hebben geen website maar wel verzekering. overdekt was niet mogelijk. caravansantpere@hotmail.com Je kunt altijd eerst gaan kijken want zij hebben meestal nog wel plek.

  • Jose

    He Bernard, Caravan Inn is niet van een Nederlandse eigenaar, maar van een Catalaan. Ze hebben in de zomermaanden Nederlandstalig personeel in dienst, maar de eigenaar komt uit Spanje!

  • Jose

    Marike, waarom ben je bij Caravan Inn weggegaan? Alleen omdat het duurder is of was je niet tevreden?

  • Johan van Someren

    Goedenmiddag,

    Als je voor volgend jaar nog een stalling zoekt. Er zit een nieuwe stalling tussen Palafrugell en La Bisbal aan de C66. Deze stalling is van en wordt beheerd door Nederlanders. De stalling is het hele jaar open (buiten het seizoen op afspraak) en ze hebben een goede service) Je kan ze op het internet vinden onder caravanstallingspanje.nl . Ze hebben ook een kantgoor in Nederland waarmee je contact kan zoeken.

  • monique bernard

    Goedendag,

    Wij willen de vouwwagen stallen in de costa brava of bij estartit weten jullie een stalling daar en hoe dat werkt of een website hiervan.

    Hartelijk dank voor de genomen moeite

    M. Bernard

  • Aljen

    Zoek m.i.v. 25 juni 2011 stalling (binnen/buiten) voor mijn caravan in de omgeving van camping Las Palmeras Tarragona.

    Wie kan mij daaraan helpen?

    Groet,

    Aljen.

  • Stalling

    Beste mensen.

    Mogen wij u even voorstellen aan onze Nederlandse Stalling aan de Costa Brava

    Indien u op zoek bent naar een betaalbare, centraal gelegen caravanstalling in de Costa Brava, afgelopen jaar hebben wij ruim 150 nieuwe klanten mogen verwelkomen op onze nieuwe stalling.

    Onze ruim opgezette stalling is gesitueerd aan de doorgaande weg (C66) tussen La Bisbal D’ Emporda

    en Palafrugell en ligt nabij de zeer populaire kustplaatsen St Pere de Pescador, L´Estartit, Rosas, Calella, Pals,

    Platja D ´Aro en Lloret de Mar maar ook vliegveld Girona.

    Onze stalling heeft camera bewaking en wij wonen op de stalling. daarnaast kunnen wij u een verzekering aanbieden via onze Nederlandse tussen persoon, zodat uw caravan het gehele jaar is verzekerd in Spanje en op onze stalling.

    Wij hebben een haal en brengservice

    Tevens kunnen wij bemiddelen in aankoop of verkoop van uw caravans voor meer info www.caravanstallingspanje.nl

    Mail naar info@caravanstallingspanje.nl tel 0492 525888

  • H.Elberse

    geachte heer, mevrouw,

    de vraag is heeft u een overdekte caravan plaats voor onze nieuwe caravan? het is voor onbepaalde tijd

    in afwachting

    m.vr.gr.

    H.G. Elberse

  • H. Elberse

    Geachte heer, mevrouw.

    Heeft u voor onbepaalde tijd een overdekte caravan plaats? wij hebben het voornemen om eind maart 2011 naar spanje te gaan en de caravan daar te stallen

    m. vr. gr.

    H. Elberse

  • Hans

    Ik ben nog steeds op zoek naar een stalling, heb van de zomer er een paar bekeken toen we in Spanje waren, maar viel mij tegen.

    In La Bisbal sorry mijn persoonlijke mening, is er alleen een terrein en zijn jullie best duur als je aparte verzekering moet afsluiten.

    Voorts Caravan Inn vond ik ook best duur en van verre aardig zoals je geholpen werd.

    Heb de caravan nu in Nederland weer staan , maar zoek toch een goede zonder gezeur stalling. En met normale prijzen,