caravan te koop in spanje

  • van hoek toon

    hallo, wij hebben een caravan te koop staan in spanje l estartit incl stallijng t/m september een hylander 490 provence 4 pers, met nieuwe voortent een gerjak prima vista 25 msb met een stalen en een alu frame, verder met alles erop en eraan,bv tv resive schotel,volle gas fles skottelbraai met gasfles,potten pannen enz enz de stalling is evt over te nemen prijs euro 7500,00 met vriendelijke groet toon telf 0738505001 of 0650941632

  • De regt

    Te koop gevraagd in spanje. Costa brava

    Een caravan met lengte bedden

    Goede voortent

    De regt

  • De regt

    Te koop gevraagd in spanje. Costa brava

    Een caravan met lengte bedden

    Goede voortent

    De regt

  • Bert Westendorp

    ik zou graag wat meer willen zien van deze caravan,

    ik heb wel intresse maar zou je mij wat foto,s kunnen sturen.

    Mvg Bert Westendorp.

  • Fam Van Beem

    Hoi

    we hebben misschien interesse in de caravan mits er nog over de prijs onderhandeld kan worden.

    Heb je evt foto's zodat we een beter idee krijgen van de caravan

    we hebben zelf altijd op de ter gestaan on lestartit en zijn van om dit weer te gaan doen vandaar de oprechte interesse

    ik hoor graag snel van je want we zijn ons op meerdere caravans aan het oriënteren

    met vriendelijke groet

    m van beem

  • elizabeth

    hallo

    ik lees dat jullie een caravan te koop hebben zou je mij willen mailen met de prijs en overige info?

    groet elizabeth

  • luc veereman

    beste,

    indien je nog op zoek bent naar een caravan in de buurt van roses neem dan eens contact op !

    wij zijn van plan om onze caravan CHATEAU LA CAR 497 te verkopen compleet met luifel en inboedel.

    interesse ?

    luc.veereman@telenet.be

  • maessen

    hallo, ja graag wat foto's van interieur en exterieur.

  • Pieter Rozemeijer

    Geachte mevrouw Cisca,

    Ik kwam uw advertentie van vorig jaar tegen op deze verkoop site, en vroeg me af of u de caravan nog in uw bezit had?

    Wij zijn namelijk op zoek naar een caravan die wij ook willen stalen in Spanje.

    Ik verneem graag uw reactie.

    M.v.gr

    Pieter Rozemeijer

  • bert

    Wij zoeken een caravan in Spanje Benidorm liefst een Tabbart.prijs plm. 300,00 euro