caravan te koop in spanje

  • fireangel

    hallo wat vraagt u voor de caravan,want ik heb er namelijk serieus belang bij

    u mag mij ook bellen mijn telnr is 0625354110

    bij voorbaat dank

    afz fireangel

  • Loek

    Hallo Hester,

    Kan jij mij wat foto's mailen van de caravan, als je hem nog niet hebt verkocht? Hoe oud is de caravan en waar heb je hem gestald?

    Groet, Loek

  • Esther

    Goedendag,

    Is deze caravan nog te koop? zo ja voor hoeveel personen is deze caravan geschikt en heeft u eventueel foto`s?

    vriendelijke groet,

    Esther

  • Mama

    Goedendag,

    Is deze caravan nog te koop? zo ja heeft u misschien dan wat foto`s en wat is uw vraagprijs?

    met vriendelijke groet Esther

  • Ester Kleijn

    Goedenavond,

    Ik ben geíntereseerd in uw caravan, kunt u mij eventueel foto's toesturen?

    Met vr.gr.

    Ester Kleijn

  • parkingcaravan@gmail.com

    Hallo,

    Ik heb een grote caravan te koop die in het noorden van Spanje (in de buurt van Figueres, Sant Pere Pescador, Rosas) op stalling staat. Het gaat om een Solifer caravan (Finse makelij) die geschikt is voor zomer en winter en uitgerust voor 6 personen. De caravan is voorzien van vloerverwarming, centrale verwarming, airco, boiler, keuken met oven, koelkast, gasfornuis, wc, ruim zitgedeelte om te bouwen tot tweepersoons bed, vast tweepersoonsbed en een bovenslaper, voortent. Caravan heeft een Nederlands kenteken en komt uit 1992. In perfecte staat. Interesse? Stuur me een mailtje: suzannenieuwenhuis@gmail.com

    Groeten Suzanne

  • Postema K J

    Ben eventueel geeintreseerd in deze caravan.

    Is het mogelijk dat ik foto's toegemailt kan kijgen.

    Met vriendelijke groet,

    K J Postema.

    Tel 06 22985542.

  • werf

    wat is de vraagprijs en de lengte

  • wilma

    Geachte adverteerder,

    Is de caravan nog te koop en kunt u wat foto's en wat informatie naar mij mailen? In afwachtinf van uw reactie, m.vr. gr.

    Wilma

  • pim

    In stalling te San Pedro Pescador ( N-Spanje) te koop :Chateau Cantara 2000, 908 AK bouwjaar 1991.

    Voortent ( Walker, groen ),boiler,stabilisator, ringverwarmig, nwe dakluiken (3 stuks ) fiets beugel voor twinny load , goede staat.

    Vraagprijs Euro 1150,-