caravan te koop in spanje

  • Kees Meijler

    Wij hebben een caravan te koop in Spanje.

    De hobby 460T classic is van 1990 en is helemaal compleet.

    Voortent Isabella.

    De caravan heeft een vaste toietruimte, een vast bed, een rondzit en een complete inboedel.

    Wij zijn de eerste eigenaren.

    De caravan staat gestald is St. Pere pescador bij Caravan-inn (tussen rosas en estartit), wordt elk jaar gepoetst en onderhouden.

    Voor details en fotos kunt u mailen naar meijler@ziggo.nl

  • Carol

    Ik wil een caravan kopen in Spanje. In de buurt van Le Estartit. moet 4 slaaplaatsen hebben bouwjaar ong. vanaf 2008

  • sigrid

    Wij willen graag onze belangstelling tonen, ondankd dat de caravan boven ons budget is.

    Heeft u wat foto'svoor ons

    Alvast bedankt voor moeite

    sigrid

  • peter&lilian maessen

    hebben interesse om een caravan in noord spanje te kopen. vertrekken 12-09 naar estartit en omgeving en beginnen dan gericht te zoeken en te beslissen.

    heeft u foto's en gegevens va uw caravan? graag mailen, ook als u een prijsvoorstel heeft.

    mvg fam. maessen, peter & lilian

  • ottolien

    Anonymous

    Wij hebben onze caravan (HOBBY1995 exellent) in san pescador in een stalling staan.

    ben op zoek naar iemand die er in geïnteresseerd is.

    caravan geheel compleet met alle benodigde campingspullen.

    Verder ideaal voor diegene die ook een bootje heeft.

  • Patrick

    Hallo iedereen, ik heb interesse in jullie caravans, graag info via mijn mailadres: serveisgerisena@gmail.com

    dankuwel

  • Patrick

    Anonymous

    beste,

    indien je nog op zoek bent naar een caravan in de buurt van roses neem dan eens contact op !

    wij zijn van plan om onze caravan CHATEAU LA CAR 497 te verkopen compleet met luifel en inboedel.

    interesse ?

    luc.veereman@telenet.be

    ik heb intresse