caravanstalling spanje Sant pere de pescador

  • Andre

    Hoi,

    Even een reactie op Caravaninn. Ze zijn iets duurder maar dat is niet het ergste. Wat wij ervan horen is dat 1x in de 3 jaar

    je dakluik kapot is en dat het vervangen moet worden. Blijkt helemaal niet waar te zijn. .

    En de nederlanders zijn er alleen in het seizoen. Maar goed als jij tevreden bent is het prima.Verder hebben we ook iets vernomen over een duitse stalling buiten Roses.

    Schijnt financieel niet lekker te gaan. Je moet er niet aan denken dat zo'n stalling failliet gaat en je in november bericht krijgt dat je je caravan moet ophalen.

    Dus na veel stallingen bekeken te hebben en met mensen gesproken te hebben hebben we voor Parking caravan Costa Brava gekozen.

    Dit zijn Nederlandse eigenaren die zijn begonnen vanaf huis. We zijn 2 jaar verder en ze hebben nu een prachtig terrein. Hier gaan ze ook overkappingen maken zodat je ook overdekt kunt staan. Ze zijn het hele jaar open en hebben alle service die je kunt wensen.

  • Caravan INN

    Goedemiddag,

    Even een reactie van Caravan INN zelf.

    Caravan INN is een bedrijf wat al 25 jaar actief is in het stallen van caravans en een officiëlle dealer van de merken Sun Roller en Adria. Meer dan 1800 klanten vertrouwen elk jaar in Caravan INN,waarvan meer dan 70% Nederlanders. Gedurende het hele jaar hebben wij meer dan 12 mensen vast in dienst,daarvan zijn 4 Nederlanders die hier het hele jaar werken, één van de nederlanders zit in de directie vanaf het begin van het bestaan van Caravan INN. U kunt dan ook het gehele jaar contact met Caravan INN opnemen per email of telefonisch,en dit kan allemaal in het Nederlands.

    Aangezien wij het hele jaar aanwezig zijn doen wij in de winter, speciaal na sterke storn, controles aan al onze caravans.Als wij dus zien dat er een dakluik is weggewaaid dan wordt deze snel vervangen,zodat er geen water in de caravan kan komen,zo kan de klant makkelijk en rustig aan zijn vakantie beginnen op het moment dat de caravan bij ons wordt opgehaald.

    Al de caravans welke bij ons op het terrein staan zijn verzekerd net zoals ook alle caravans welke wij transporteren.

    Op dit moment zijn er heel veel kleine stallingen hier in de buurt,zonder garanties,en tranporteren de caravans met privé auto´s zonder verzekeringen voor de caravans welke ze transporteren.

    Laat u dus nooit zomaar verleiden door goedkope prijzen,want uiteindelijk kan het u duur komen te staan!

    Met vriendelijke groeten,

    Bert Jan ten Kate

    Xavier Ros

    Caravan INN

  • willem

    Hallo,

    Jaren de caravan gestald bij Caravan Inn, dit met grote tevredenheid. Ik kan me niet vinden in opmerking over de dakluiken

    Caravan Inn is wel wat duurder dan anderen stallingen in de buurt, maar de service is goed. Ook voor het huren van eerste klas caravans op de campings rond Sant Pere een aanrader

  • Suzanne Clocquet

    Beste naamgenoot,

    Ik wil deze zomer graag met mijn kinderen naar Empuriabrava gaan. Verkoop jij ook 2de handscaravans???

    Zo ja, wat zijn de prijzen??

    Groetjes Suzanne

  • antoinet

    hallo zou ik het adres van de stalling mogen hebben bvd antoinet

  • Ria Willemsenanri

    Hallo Suzana

    hier een klein berichtje van de fam willemsen

    wij wilde graag wat prijzen weten om de caravan te stallen en wij gaan naar de camping ter in estatit wat het kost om hem daar optehalen en te brengen en wat een jaar plaats kost bij jullie

    bvb mijn dank

    Fam Willemsen Vechtdijk 348

    3563MD Utrecht NL

  • A.Schoen

    Mevr. Suzanne;

    Graag willen we u vragen ofdat u een overdekt plekje heeft voor onze caravan, we hebben een Eldiss 380 en willen hem aankomende zomer in Spanje laten staan,wil u ons de prijs toemailen van het overdekte stallen? En we gaan op zondag de 19 augustus terug naar nederland vanaf hoelaat kunnen we de caravan dan brengen en hoe gaat dat dan met betalen? Doen we dat vooraf contant of per bankoverschrijving?

    We hopen dat u ons kan berichten over het een en ander.

    Met vriendelijke groeten Mevr. Schoen

  • van der velden

    Wat kost het bij jullie een overdekte stalling voor een jaar en waar is de stalling gr joke

  • Debbie

    Beste Landgenoten en vakantiegangers in Spanje,

    Wat Willem zei over Caravan Inn is waar, is een goeie stalling en het is inderdaad heel belangrijk een goede verzekering te hebben.

    Bij de meeste stallingen ontbreekt het helaas…

    Wij werken daarom ook samen met caravanstalling Montgri ( zitten er ook al 25 jaar) evenals Caravan Inn zijn dat de oudere stallingen op de Costa Brava.

    Dus neem geen risico en stal bij een bekende stalling die zijn eer al meer dan lang heeft verdient.

    Betaal je bij een andere goedkoper? Kijk dan ook eens heel goed naar de service ( met wat voor auto*s ze de caravans voorttrekken)en het allerbelangrijkste de verzekering gedurende stalling en transport.

    Hopen dat onze landgenoten een fijne vakantie zullen hebben in het hier zo warme spanje!

    Vriendelijke groet,

    Debbie Hogedoorn.

    caravanspain@gmail.com

    Ps wij hebben weer plaatsen vrij door uitbreiding.

  • R.Martens

    Geachte heer,mevrouw,

    Kunt u mij meer informatie geven over het stallen van de caravan.

    Onze caravan is 7,5 m. met dissel, wij willen hem graag overdekt stallen

    kunt u ons een prijsopgave doen toekomen?

    Met vriendelijke groet,

    R. Martens