caravan te koop in spanje

• J.v.Oosterhout

Ik zou graag foto's zien van de caravan en de prijs, en hoeveel kost de stalling?

• Belinda van Dinther

Heb je meer informatie over de caravan en foto's?

Met vr gr Belinda

• renate wensveen

Beste mensen,

Wij zijn op zoek naar een goed onder houden caravan die in Spanje staat. Het liefst een caravan met inventaris. Wij willen ook dit jaar weer verblijven in de buurt van plata dáro / pals.

Laat wat van je horen….

Groet,

Renate(:D

• f.kuit

Hallo renata,wij hebben een AVENTO royal 395 tl ,in l,estartit staan wij bouwjaar 1992, met invetaris voor 1500 euro.hij is te bezichtigen van 5 juni tot 22juni,stalling is vlak bij pals ,kost 320,00 euro per jaar.

• Sandra

Ik ben wel geintreseerd in jullie caravan hebben jullie ook een contactadres?

• peter

wat kost de caravan en heeft u er foto,s van .

groetjes

• renate

Beste F. Kuit,

Ik begrijp, blijkbaar, niets van dit systeem en zie dat er gereageerd is. Mijn excuses. Heeft u de caravan nog te koop?

Mail anders even, indien het uitkomt, de foto's naar mijn adres.

Bedankt(tu)

Renate

• Henk Drent

Hallo ik zag belangstelling voor een caravan staan weet niet als u al voorzien bent. Maar ik heb een Knaus Bleu Line 450 TM te koop Bj 1999 . Zelf kampeerde in Platja d Aro op camping Riembau.

De caravan staat op stalling in Parafrugell tussen Palamos en Pals .Kwartiertje rijde vanaf Platja d Aro. Mag er interesse zijn kunt u het best even bellen met 0505033179.

Groetjes H Drent.

• Henk Drent

Hallo ik weet niet als al en caravan gekocht maar ik heb een knaus 450 TM uit 1999 te koop .Kan eventueel foto,s sturen. hij is te koop met de gehele inboedel .Heb je vragen bel dan

0505033179. Groetjes Henk

• dre

wat moet de hobby kosten ? gr dre