caravan te koop in spanje

• Nancy

Hallo Mr. Drent,

Zou u enkele foto's en de prijs van uw caravan kunnen doorsturen aub.

Wij gaan jaarlijks naar Camping Laguna en hebben ons 30 jaar oud caravannetje daar in een winterstalling staan.

Gezien de leeftijd kan u waarschijnlijk wel aannemen dat ons vakantestulpje zijn beste jaren gehad heeft.

Wij zijn dus dringend op zoek naar een iets jongere caravan incl. voortent uiteraard.

Groetjes,

Nancy

• Everaers

goedemorgen,

wij hebben onze caravan te koop staan, zie http://link.marktplaats.nl/549024145

aangezien het een vrij grote en zware caravan is, bestaat de mogelijkheid dat wij die voor U na de koop, tegen een kleine vergeoding, naar Spanje brengen en op de plaats afleveren.

tevens is een groot gedeelte van de losse inventaris ook te koop, daar wij met kamperen stoppen.

graag overleg.

• Brigitte

Hoi Nancy,

Wij gaan voor de laatste keer naar spanje (Blanes) Wij hebben de caravan altijd mee naar huis genomen.

Wij willen de caravan ook daar verkopen.

Onze caravan heeft altijd overdekt gestaan zo wel zomers als in winters.

Het is en Travel King 460 TDF uit 2006.

Hij is helemaal compleet met alle toebehoren erbij.

Een greep uit de toebehoren : tuinzet 6 persoons-voortent(2jaar)-grondtapijt-licht gewicht stokken-potten-pannen-en

nog veel meer.

Caravan heeft ook extra toebehoren.

Alle luxe voor te camperen.

Caravan is nog in zeer goede staat zoals binnen als buiten (bijna Nieuw)

Groetjes Brigitte

• Brigitte

Wij willen graag onze caravan verkopen in Spanje(Blanes)

Wij gaan daar met de bouwvak heen.

Caravan heeft altijd binnen gestaan zowel zomers als in de winter.

Caravan TEC Travel King 460 TDF uit 2006 staat (zo goed als nieuw)

Hij is helemaal compleet je kan het zo gek niet noemen of het zit erin.

Dit is dan ook wel LUXE camperen.

En het is natuurlijk mooi dat wij hem naar spanje brengen (Blanes) zodat de lief hebber hem daar kan gaan stallen.

Voor vragen hoor ik u graag

Groetjes Brigitte

• Marie-Jose

Wat vragen jullie voor de caravan, Brigitte?

En heb je eventueel foto's??

alvast bedankt!

• Brigitte

Wij vragen 8000€ maar dan heb je ook wat

Voor fotos moet ik even kijken of ik daar tijd voor heb.

Wij gaan n.l vrijdag op vakantie.

Geef anders je email dan zal ik even kijken of het me nog lukt

• anita

ik heb een vraag wij zijn van plan onze caraven in spanje te stallen liggen op valdaro bent U tevreden over de stalling en hoe hij opgehaald en gebracht wordt ik zou u antwoord graag weten gr anita

• henk

Wij hebben een Eifelland 495tk Sunshine Bj 1999 in Sant Pere Pescador staan in de stalling en willen deze verkopen. Mooie voortent (Dorema) en vele extra's.

Nieuwe banden sept. 2012. We zijn uitgekeken op de omgeving na 10 jaar en zoeken dus kandidaatkopers. Foto's op vraag. Vraagprijs 3950 euro.

• À bunt

Heeft u foto,'s van uw caravan en kunt u mij deze mailen

Met vriendelijke groet

• dre

Hallo

staat de caravan nog te koop zo ja wat is de vraagprijs en heb je foto,s en wat zit er allemaal bij.

mvg Andre