Goedendag, heeft u de caravan nog te koop staan? Wij zijn op zoek naar een caravan voor in Spanje en het liefst 1 die daar al staat, Mvg Priscilla bergers
Hallo , wij een jong gezin hebben een sta plek gereserveerd op cala gogo maar we zijn op zoek naar een caravan in Spanje daar wij geen trekhaak onder onze auto hebben en het kan er niet onder gezet worden.
Hij blijft ook in Spanje , het is puur voor drie à vier weken voor de vakantie , stalling wordt waarschijnlijk palafrugell
Gezocht wordt: caravan ongeveer 6 meter , liefst groot vast bed of om te bouwen voor een bed rond de 1.80 . Dus geen Frans bed , voortent en luifel.
Daar wij voor het eerste jaar echte campeerders worden hebben wij nog helemaal niets dus inboedel , huisraad , is altijd meegenomen .
Ik hoop dat er genoeg mensen zijn die hun caravan willen verkopen en die deze oproep lezen.
U kunt mij bereiken onder 0618773706 of behangservice@ziggo.nl
U kunt dan foto's doorsturen
Te koop grote toercaravan/stacaravan. Staat in stalling nabij Denia (halverwege Valencia en Alicante), Costa Blanca. Vervoer naar camping kan geregeld worden.
Hobby Exclusive 560 UL (vraagprijs € 4950)
Kenmerken
Aantal slaapplaatsen : tot en met 4
Gewicht leeg : 1250 - 1500 kg
Bouwjaar : 2000
Opbouw lengte : 6 tot 7 meter
gewicht 1330kg
laadvermogen 160kg
lengte 752cm
breedte 250cm
middenbed met 2 nachtkastjes, 2x schuifdeuren voor afsluiten slaapruimte,warmwaterboiler, magnetron, div sfeerverlichting, complete wasruimte met cassette toilet, ringverwarming, reservewiel, groot + klein dakraam,
vaste watertank, airco, ladder imperial, grote voortent, keukentent, toilettent, luifel, Magnetron, Omvormer/Lader, Openslaande ramen, Schokbrekers, Serviceluik, Stabilisator, Verzwaarde steunen, enz.
hallo allemaal,
hier berichtje uit het zonnige Spanje, heb n caravan te koop, n chateau met voortent, hij is in goede staat,met NL kenteken.
ik doe hem weg omdat ik hem nooit gebruik.
Als je intresse hebt in n schitterend stuk land vol met oude olijfbomen dan ben je aan goede adres.
kost € 7 /m2 , dan heb je gelijk n plek om caravan te plaatsen.
stuur n mail, dan stuur ik fotos door,
vriendelijke groet, Emiel
(locatie, vlakbij badplaats: L'Ampolla, Catalunya,Spanje,mooie omgeving Via Verde(fietsroute) rivier ebro bekend om zijn karper em meervalvisserij,
Delta natuurgebied….,strand,zon,zee…ect
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?