caravan te koop in spanje

• yvonne

goedemiddag,

Even een vraag zit er ook een douche in?

En kunt u mij wat fotoos mailen alvast dank.

groet yvonne

• ineke van ijperen

goedemorgen,

Kunt u mij misschien ook wat foto's mailen van de caravan?

prettige paas.

ineke van ijperen

• Cisca

Ook ik wil mijn caravan verkopen. Het is een LMC type Luxus met eindkeuken uit 1994, maar nog een plaatje om te zien.

Deze caravan heb ik 2 jaar geleden gekocht in Verges, waar mijn vorige caravan ook gestald stond.

Vorig jaar voor het eerst vakantie erin gevierd met heel veel plezier. Omdat ik mijn oude caravan helemaal compleet verkocht heb, heb ik voor deze caravan allemaal nieuwe spullen aangeschaft, zie onderstaand wat er allemaal in zit. Hij is echt helemaal compleet, dus uw vakantie kan gelijk beginnen. Bij Theo Stet staat dezelfde caravan (maar dan helemaal leeg) te koop voor € 6400,-. Ik wil er toch zeker € 5000,- voor hebben, maar dan is die echt helemaal compleet met:

De nieuwe spullen zijn:

een nieuwe panorama luifel

een nieuwe luifel die weer aan de panorama luifel kan

Nieuw tenttapijt

een grote picnictafel van 180 cm lang

3 crespo 5 standenstoelen

2 beensteunen voor de crespo stoelen

2 kuipstoelen

een nieuwe tafelkoelkast voor in de voortent

2 grote nieuwe dekbedovertrekken

allemaal nieuwe borden, schalen, kopjes, glazen, bestek, messenblok etc.

3 fleece dekens

Leuke kussentjes met mooie gekleurde hoesjes

diverse teitjes, emmers etc.

2 nieuwe 3 persoons tentjes

2 grote luchtbedden

2 slaapzakken, kussens

handdoeken en theedoeken

Leuke snuisterijtjes

en nog veel meer andere nieuwe spullen

We hebben ook nog wat uit onze vorige caravan erin zitten, waaronder:

2 stretchers voor op het strand

een opvouwbaar keukentje voor in de voortent

éénpits gasstelletje

diverse pannen

handdoeken

strand / baddoeken

fohn en diverse spullen voor de badkamer

en nog veel andere spullen, waaronder ook een aantal kleding.

Ik wil de caravan (met pijn in mijn hart) weg doen i.v.m. de ziekte van mijn man.

De caravan staat gestald in Verges voor € 300,- per jaar incl. halen en brengen naar de camping (ik stond altijd in L'Estartit) en voor die naar de camping gebracht werd, werd deze ook nog voor die prijs gewassen.

De stalling is tot juni 2014 betaald. Dus voor € 5000,- incl. stalling tot 2014 mag de caravan weg. Bij interesse kan ik u foto's toesturen.

• Curly

Hallo,

Ik heb een Burstner 450 uit 1990 in palafrugell staan. Graag wil ik deze verkopen

Er zit een hele mooie voortent bij die zo goed als nieuw is plus een luifel.

Prijs: 1750 euro

Post is bewerkt op jun 24, 2015, 4:05 p.m. door Derksj

• marleen

Hi, heb je caravan nog en waar staat hij, wij zijn 13-7-2013 misschien eerder op el delfinverde op de camping.

heb je ook foto's?

Gr marleen

• Erica

Beste Cisca,

Ik zie u advertentie en wil weten of u deze caravan nog te koop heeft staan. Zo ja zou u mij een aantal foto's toe kunnen sturen heb serieus interesse en zoek iets wat al in spanje staat.

Met vriendelijke groet,

Erica van Merode

• gonda martens

hallo, mijn man en ik zijn op zoek naar een caravan in spanje, heb je misschien fotos van binnen en buitenkant van de caravan?? en van de voortent. Hoe groot is de caravan ??

• math philips

met spoed sta caravan gezocht spanje

• gerrit list

Kunt u mij wat foto's sturen

• Fam. van Beem

Hallo,

Ik heb net je berichtje zitten lezen , en laat het nou zo zijn dat wij net een reis in mei hebben geboekt naar spanje om bij caravan stallingen caravans te gaan bezichtigen voor deze zomer op vakantie te gaan.

Wij hebben 2 jaar geleden onze caravan incl. spullen weg gegeven (dom dom ) want nu hebben we toch weer intressen om te gaan dus van daar we op zoek gaan .

Onze vraag is dus om wat fotos te sturen zodat we weten waar het over gaat en te kijken of u caravan iets voor ons is??

Graag hoor ik van je.

Met vriendelijke groeten,

Graag zou ik als we daar zijn gaan kijken dus de vraag welke caravan stalling staat hij en staat hij ook daar als te koop??

Carla en Mike van Beem

0652410270

carlavanbeem@upcmail.nl