goedemiddag,
Even een vraag zit er ook een douche in?
En kunt u mij wat fotoos mailen alvast dank.
groet yvonne
Ook ik wil mijn caravan verkopen. Het is een LMC type Luxus met eindkeuken uit 1994, maar nog een plaatje om te zien.
Deze caravan heb ik 2 jaar geleden gekocht in Verges, waar mijn vorige caravan ook gestald stond.
Vorig jaar voor het eerst vakantie erin gevierd met heel veel plezier. Omdat ik mijn oude caravan helemaal compleet verkocht heb, heb ik voor deze caravan allemaal nieuwe spullen aangeschaft, zie onderstaand wat er allemaal in zit. Hij is echt helemaal compleet, dus uw vakantie kan gelijk beginnen. Bij Theo Stet staat dezelfde caravan (maar dan helemaal leeg) te koop voor € 6400,-. Ik wil er toch zeker € 5000,- voor hebben, maar dan is die echt helemaal compleet met:
De nieuwe spullen zijn:
een nieuwe panorama luifel
een nieuwe luifel die weer aan de panorama luifel kan
Nieuw tenttapijt
een grote picnictafel van 180 cm lang
3 crespo 5 standenstoelen
2 beensteunen voor de crespo stoelen
2 kuipstoelen
een nieuwe tafelkoelkast voor in de voortent
2 grote nieuwe dekbedovertrekken
allemaal nieuwe borden, schalen, kopjes, glazen, bestek, messenblok etc.
3 fleece dekens
Leuke kussentjes met mooie gekleurde hoesjes
diverse teitjes, emmers etc.
2 nieuwe 3 persoons tentjes
2 grote luchtbedden
2 slaapzakken, kussens
handdoeken en theedoeken
Leuke snuisterijtjes
en nog veel meer andere nieuwe spullen
We hebben ook nog wat uit onze vorige caravan erin zitten, waaronder:
2 stretchers voor op het strand
een opvouwbaar keukentje voor in de voortent
éénpits gasstelletje
diverse pannen
handdoeken
strand / baddoeken
fohn en diverse spullen voor de badkamer
en nog veel andere spullen, waaronder ook een aantal kleding.
Ik wil de caravan (met pijn in mijn hart) weg doen i.v.m. de ziekte van mijn man.
De caravan staat gestald in Verges voor € 300,- per jaar incl. halen en brengen naar de camping (ik stond altijd in L'Estartit) en voor die naar de camping gebracht werd, werd deze ook nog voor die prijs gewassen.
De stalling is tot juni 2014 betaald. Dus voor € 5000,- incl. stalling tot 2014 mag de caravan weg. Bij interesse kan ik u foto's toesturen.
Hallo,
Ik heb net je berichtje zitten lezen , en laat het nou zo zijn dat wij net een reis in mei hebben geboekt naar spanje om bij caravan stallingen caravans te gaan bezichtigen voor deze zomer op vakantie te gaan.
Wij hebben 2 jaar geleden onze caravan incl. spullen weg gegeven (dom dom ) want nu hebben we toch weer intressen om te gaan dus van daar we op zoek gaan .
Onze vraag is dus om wat fotos te sturen zodat we weten waar het over gaat en te kijken of u caravan iets voor ons is??
Graag hoor ik van je.
Met vriendelijke groeten,
Graag zou ik als we daar zijn gaan kijken dus de vraag welke caravan stalling staat hij en staat hij ook daar als te koop??
Carla en Mike van Beem
0652410270
carlavanbeem@upcmail.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?